Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 23 juni 2020

Trevlig camping men gråvattentömningen var urusel. Stackars dom som bodde bredvid. En gråvattentömning bör ligga utanför grindarna.
Ingen sopsortering. Allt las i samma överfulla container.
Mvh Annika o Kjell Nilsson

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 20annikan
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Liten mysig camping.

Många säsongare blandat med några spontanbesökare och stuggäster.

Vi bodde i stuga med egen dusch och toalett. Fräsch och rymlig stuga, dock ont om plats för väskor. Får skjuta in dem under våningssängarna. Inga garderober finns, inte heller frys men stort kylskåp. Två kokplattor. Ugn finns i närliggande servicehus.

Fin sandstrand. Långgrunt.

Då campingen parkerat två släpvagnar på parkeringsplatsen för stugan så fick vi vissa kvällar parkera på den större parkeringen, gjorde inget och det är nära.

De kan ta bort mer växtlighet vid båtbryggan och kring träden på området.

Studsmatta och mindre lekpark finns, likaså minigolfbana.

Nära till Kapellskär och dagsturer till Åland.

Vi trivdes bra.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack 717fredrik
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

allt fungerade bra. mycket trevlig personal som var mycket hjälpsamma. kan inte uttala mig om serviceutrymmen mer än att jag tyckte de var bra här inget o jämföra med. som första camping i mitt liv blev det super.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack peterhI3370CF
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

En hel sida upptog info.bladet med regler och förbud! Tänk om man skulle få ett sådant bemötande som gäst på ett hotell. På en camping är man oxå gäst!
En camping som behöver fräschas upp på fler ställen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
2  Tack Lars A
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Jättefin liten camping. Kommer gärna hit igen
+= Lugn o fin camping med nära till bad. Ej bokningsbar vilket är stort plus. I receptionen kan man köpa godis, glass, frallor och hamburgare. Ca 2 km till en Ica butik med vacker gångväg via Gäddöhamn.

-= För oss med husbil var det svårt att tömma gråvattnet och fylla på vatten vilket man gör på 2 olika ställen som låg lite svårtillgängligt för husbil. Så vi rekomenderar att man åker hit med fylld vattentank och tömd gråvatten tank.
Platserna är inte riktigt markerade så det är lite svårt att veta hur man ska ställa sig men ägaren informerar att man måste hålla 4 meters gränsen, vilket är jätte bra. Dock håller inte vissa av säsongarna den gränsen.

Men på det hela är campingen värt ett besök och Vi kommer definitivt komma hit igen!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Roasa