“Avkopplande i härlig lantlig miljö”
Omdöme om Hulkoffgården

Hulkoffgården
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Karungi
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Här kan du koppla av i en enkel hemvänlig miljö. Du äter fantastisk god lokalproducerad mat och till kan du välja ett toppengott vinpaket. I det enkla finns det goda. Helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 391catrinl

Omdömet skrevs 3 februari 2020

Supertrevliga människor och riktigt god mat. Vi blev bortskämda här kan man verkligen säga. Rekommenderar alla att besöka !

Datum för besöket: februari 2020
Tack J6840LAsofiar
Omdömet skrevs 5 oktober 2019

En fantasisk upplevelse att få komma till en gård med anor från 1700-talet. Dessutom nästan allt helt lokal eller närproducerat. Middagar bör förbeställas. Logi kan också bokas

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kjell-Åke A
Pia H, Ägare på Hulkoffgården, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2019

Tack för din recension.
Vi ser fram emot ett nytt besök.

Omdömet skrevs 12 september 2019

Nästa gång jag befinner mig i området ska jag besöka Hulkoff för deras service, miljö och mat. Vi var fyra i sällskapet och alla fick en personlig topp-fem-bästa-restaurangerna-upplevelse. Personligt och engagerat nära service.

Datum för besöket: september 2019
Tack Patrik J
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Riktigt god mat med ekologiska och lokala råvaror, en riktig smakupplevelse. Supertrevlig personal och genuin omgivning, rekommenderas verkligen!!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack alvina123

Besökt Hulkoffgården? Berätta vad du tyckte!