“Rent snyggt rymligt och nära shopping”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 12 sidor till!
Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills
Rankad som nummer 1 av 4 hotell i Sunrise
Omdömet skrevs mars 28 2015

Bra hotell. Stora rum med kylskåp och micro. Bra restaurang med rimliga priser. Stort rum. Schysst säng. Se till att inte få rum som gränsar till hissarna vilket är något störande. Bra pool och träningsområde.

Tips för att välja rum: Ej vid hissarna
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2015, reste med vänner
Tack Infoufot
AjonieTaylorFOM, Front Office Manager på Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills, svarade på det här omdömetSvarade april 9 2015

Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med vårt hotell. Vi hoppas att se dig snart igen.

Omdömet skrevs mars 1 2015

Mycket bra hotell om man ska besöka Sawgrass Mills. Inte mycket annat att göra i området runt omkring. Bra wifi som var gratis. Bra frukost med ett stort urval av kalla och varma rätter. Personalen var lite virrig stundtals. Vi hade bokat ett celebretion Package som innebar fri frukost och en flaska vin på rummet när vi kom. Biljetterna till frukosten fick vi hämta i receptionen trots att de sa att det skulle finnas på rummet. Flaskan vin fick vi dagen efter ankomst. Helt OK för en natt för shopping men ska man uppleva Fort Lauderdale finns det bättre allternativ.

• Bodde här: Februari 2015, reste som ett par
Tack Lommabo
AjonieTaylorFOM, Front Office Manager på Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills, svarade på det här omdömetSvarade mars 15 2015

Thank you for taking the time to share your comments and feedback of your recent stay at our hotel. We apologize for the delay in delivering the expected amenities and will most certainly address this for future guests.We hope that you will visit us again in future so we can go above and beyond your expectations!

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs juli 1 2014

Detta hotell är superbekvämt om du planerar att besöka Sawgrass Mills, som jag gjorde för en dag (uttröttande men roligt) och bodde här efterföljande natt. Rummet var mycket trevligt och rent och room-service var utmärkt. Bor gärna här igen. Rekommenderar!

5  Tack Sweedie55
KellyBolyardGM, Guest Relations Manager på Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills, svarade på det här omdömetSvarade juli 14 2014

Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. It is our goal to deliver a wonderful experience to each of our guests, and I’m glad we were able to achieve goal for you.

Omdömet skrevs januari 4 2014

Vi firade min mans 60 års dag på detta ljuvliga hotell. Rummen var vackra, sängarna var underbara och det var rent och snyggt. Gratis parkering och wi-fi . Kelly Bolyard director of rooms ordnade lite extra till min man. Det är det lilla extra som gör ett utmärkt hotell att övergå till rent fantastiskt Hotel . Vi återkommer gärna nästa gång vi är i Sunrise

Tips för att välja rum: Undvik tredje våningen om ni inte har en stor passion för takutsikt
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Januari 2014, reste som ett par
Tack Goran08
Omdömet skrevs april 25 2013

Rent och snyggt med trevligt personal. Stora trevliga rum. Gångavstånd till Sawgrass Mills och BB&T center, men hotellet erbjuder även gratis shuttle buss. Gratis parkering och wifi. Bokar definitivt detta hotell även nästa gång jag besöker Sunrise.

Bodde här: April 2013, reste med familjen
Tack Johan J
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sunrise
7 km bort
Comfort Suites Sawgrass
7,3 km bort
Sheraton Suites Fort Lauderdale Plantation
Visa priser

Besökt Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills

Adress: 13400 West Sunrise Boulevard, Sunrise, FL 33323-0909 (Tidigare Crowne Plaza Fort Lauderdale at Sawgrass Mills Mall)
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Broward County > Sunrise
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 4 hotell i Sunrise
Prisklass: 1 220 kr - 2 255 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills 3.5*
Antal rum: 250
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Doubletree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Doubletree By Hilton Sunrise - Sawgrass Mills Hotel Sunrise
Crowne Plaza Sunrise
Sunrise Crowne Plaza

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?