“Mysig och charmig innegård.”
Omdöme om Olof Viktors

Olof Viktors
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Glemminge
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost

Mysig och charmig innegård. Åt både smörgås och en bulle, båda var fantastiskt goda. Service kan jag inte uttala mig om då enbart en per sällskap fick gå in när det var ens tur. Nummerlapp och vänta ute gällde i väntan på sin tur.

Tack lifeislife81

Vi valde att äta förstärkt frukost här. Deras kräftstjärtsmacka var riktigt god. Dessutom smakade jag citronpaj som var prick lika god. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack malinnordgren
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Hade sett fram emot morotskakan som tydligen är deras specialité (hade fått tips om den innan) men efter 45 min väntan på att få beställa så var morotskakan slut när vi kom fram (hade de sagt det från början hade jag inte köat). Fick ta en annan kaka men det var inget speciellt - inget jag skulle återkomma för. Detta var mitt under semestern och mycket folk. De hade löst Corona avstånden ganska bra med kösystem med kölappar och skyltar upptäckte dock att en del gick före i kön eftersom de inte frågade efter kölappen när man väl kom in. Kommer troligen inte åka dit o köa igen.

Tack Resor100
Omdömet skrevs 6 september 2020

Ät deras kräftsmörgås, den var riktigt god! Fikat såg jättefint ut men det får bli nästa gång. Lokalen och trädgården var jättecharmig och det fanns även en butik i anslutning med lite delikatesser, marmelader mm! Absolut värt att åka dit!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack nataliiiiiie
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Åt laxmacka o kardemummabulle
Laxmacka var av absolut toppklass och kardemummabullen närapå också toppklass. Trevlig miljö dock så kunde vi inte sitta kvar utomhus då det fanns en hel svärm med getingar som också ville äta bulle men det gjorde inte så mycket för det var lika trevlig innemiljö med pågående konstutställning.

Tack shankhor

Resenärer som tittade på Olof Viktors tittade också på

Brösarp, Tomelilla Kommun

Besökt Olof Viktors? Berätta vad du tyckte!