“Fika i hög klass!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Härligt fik ute på Österlen med underbara bakverk! Men - det kan vara ganska långa köer i caféet vid speciella högtider som påsk och pingst t ex. Mysig miljö inomhus där man gärna sitter om det blåser och är kallt ute. Är det fint väder vill man gärna slå sig ner i deras härliga trädgård. Eller på innergården, som dock kan vara svårframkomligt med tanke på det steniga underlaget.

Glöm inte att köpa hem deras egna bröd i butiken eller en riktigt "god" present!! Glass!! Knäckebröd och marmelader mm.

Tack kersax

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket fint ställe trivsamt så gott och trevligt men högre prisklass. Tycker om att återkomma någon gång ibland extragott här

Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vi besökte Olof Viktors i juni månad 2017 och vi hade inte vädret på vår sida denna Österlensvistelse.
Vi fick sitta ute i regnet med vår hund, men personalen flyttade bord in under en markis som de fällde ut och torkade av möblerna innan vi satte oss. En av grundarna kom med vattenskål och erbjöd både skinka och ost till vår hund. Trevligt!
Vi fikade mackor, som var väl tilltagna och goda. Efter det testade vi chokladbollen, wienerbröd och deras glass. Väldigt gott och hyfsat prisvärt. Vi kommer åter!

Tack Alexandra R
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Du som vill äta smörgåsar och bakverk av högsta kvalitet har hittat rätt! Miljön är avslappnad och hemtrevlig. Personalen trevlig och hjälpsam! Det är ett populärt ställe, så var beredd på lite kö!

Tack Makel199
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

En helt vanlig måndag, mycket folk.
Mycket god macka med kräftstjärtar.
Lång väntande för soppan, så ha inte bråttom, tog ca 30 minuter. Ätit bättre potatis/purjolök soppa.
Men till sommaren skall jag återkomma.
Miljön är så mysig, härlig omgivning.

Tack Ann-Margret S

Resenärer som tittade på Olof Viktors tittade också på

Löderup, Skåne län
Löderup, Skåne län

Besökt Olof Viktors? Berätta vad du tyckte!