“Utmärkt men dyrt”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket fint ställe trivsamt så gott och trevligt men högre prisklass. Tycker om att återkomma någon gång ibland extragott här

Tack Bibbi725

Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vi besökte Olof Viktors i juni månad 2017 och vi hade inte vädret på vår sida denna Österlensvistelse.
Vi fick sitta ute i regnet med vår hund, men personalen flyttade bord in under en markis som de fällde ut och torkade av möblerna innan vi satte oss. En av grundarna kom med vattenskål och erbjöd både skinka och ost till vår hund. Trevligt!
Vi fikade mackor, som var väl tilltagna och goda. Efter det testade vi chokladbollen, wienerbröd och deras glass. Väldigt gott och hyfsat prisvärt. Vi kommer åter!

Tack Alexandra R
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Du som vill äta smörgåsar och bakverk av högsta kvalitet har hittat rätt! Miljön är avslappnad och hemtrevlig. Personalen trevlig och hjälpsam! Det är ett populärt ställe, så var beredd på lite kö!

Tack Makel199
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

En helt vanlig måndag, mycket folk.
Mycket god macka med kräftstjärtar.
Lång väntande för soppan, så ha inte bråttom, tog ca 30 minuter. Ätit bättre potatis/purjolök soppa.
Men till sommaren skall jag återkomma.
Miljön är så mysig, härlig omgivning.

Tack Ann-Margret S
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Urdåligt! Skämmes! På Olof Victors i Glemmingebro ska ni inte åka om ni inte orkar stå i kö i nästan 30 min innan ni blir expedierade! Man har öppet i serveringen o tvärs över gården där "butiken" med samma sortiment, MEN man får bara handla i serveringen om man ska fika, sedan får man däremot knata över på hala stenar över gården och in till "butikslokalen" där man däremot måste knata över med sin överfulla bricka om man ska kunna hitta någonstans att sitta. Framför oss i kön stod det ca 25 personer på 2 personal bakom disken, det tog en evighet innan dessa 25 hade blivit expedierade var o en. När det var ens egen tur var man så djäkla trött o less så det kändes inte särskilt roligt att fika. Hur tänker ni??!! Låt för fasen folk köpa kaffe o fika även vid "köpdisken" så man slipper stå nästan 30 min innan man kommer fram o kan köpa vad man ska ha!!! Så otroligt korkat ogenomtänkt! Sedan toaletterna, endast 2 ynka toaletter till ett cafe som tar in så mycket folk?! Hur kan Ystad kommuns miljöenhet godkänna detta? Skämmigt! Och dessutom snuskigt med endast 2 toaletter. Verkar som om detta stället blivit helt fartblinda o inte behöver bry sig om service o hygien till sina gäster. Åker aldrig dit mera.

2  Tack Li L

Resenärer som tittade på Olof Viktors tittade också på

Löderup, Skåne län
Löderup, Skåne län

Ystad, Skåne län

Besökt Olof Viktors? Berätta vad du tyckte!