“Trevlig lokal och bra mat”

Katthammarsviks Rökeri
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Katthammarsvik

Ligger väldigt trevligt vid vattnet, smidigt med parkering och maten var riktigt fin. Åt varmrökt lax med sallad och potatissallad.

Datum för besöket: maj 2021
Tack lindeberg2018

Omdömet skrevs 4 januari 2021 från mobil enhet

Jag kom dit på en måndag 4/1 2021. Jag gick in på hemsidan och såg att det va öppet på måndag 09-18. Klockan va 12:45 och jag va taggad på en god middag. Med mina hungriga barn. Och så kommer jag fram ca 13:00 och det va inte öppet hur kan ni inte informerat om det om ni tänker ha stängt?!

Datum för besöket: januari 2021
Tack Fridaarg
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Klart bästa fisksoppan jag ätit, och då har jag ätit många! Så smakrik, ljuvlig!
Mycket trevlig och mysig miljö och atmosvär, lättsam och tillgänglig personal.
Ett måste för Gotlandsbesök!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ingrid B
Omdömet skrevs 28 september 2020 från mobil enhet

Jag har besökt Rökeriet i Katthammarsvik många gånger de senaste åren och de levererar alltid. Även nu med sina nya rutiner p g a Covid-19.

Så nu blir det toppbetyg för den prisvärda maten och trevliga servicen. Det är även fint att kunna köpa med sig take-away och njuta av deras marina rätter någonstans i naturen ute på östra Gotland.

Jag kommer tillbaka, både med och utan sällskap!

Datum för besöket: september 2020
Tack ulriversum
Omdömet skrevs 24 september 2020 från mobil enhet

Mysig miljö, bra avstånd mellan borden. Laxburgare ok men inte mer, fisksoppan däremot var riktigt bra. Kaffe ingick inte.

Datum för besöket: september 2020
Tack yvojon

Resenärer som tittade på Katthammarsviks Rökeri tittade också på

Katthammarsvik, Gotland
Katthammarsvik, Gotland

Besökt Katthammarsviks Rökeri? Berätta vad du tyckte!