“Gott om man gillar fisk.”

Katthammarsviks Rokeri
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Katthammarsvik
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och servicen va bra på denna lunchiga resturang.

Gillar du rökt fisk,skaldjur eller stekt strömming är detta att rekomendera och det va ganska myssigt med, Lite störande med gettingar inne dock.

Annars mycke trevligt ställe ta gärna en trip hit för lite god mat trevlig utsikt.

Tack Anders F

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Perfekt läge vid vattnet. Lekhörna för barn.
Stor parkering där husbilar får stå över natten.
Badplats i närheten.
Här äter man goda fisk-och skaldjursrätt till bra priser.
Räksmörgåsen var gudomlig men kunde ha varit lite större och kostat 20 kr mer. Nu måste man köpa något mer för att bli mätt.
Laxen var perfekt
Räklåda är alltid räklåda
Jättegullig personal, hjälpsamma, pratglada och snabba.
Sen att det är en butik är ju perfekt, så man kan köpa med sig av det goda hem.

Tack marialindh70
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jag åt en helt fantastisk fisksoppa med aioli som pricken över i. Maken en ok men inte så mycket mer strömming med mos. Fantastisk miljö.

Tack Evkrli
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

God mat och trevlig miljö, perfekt läge vid vattnet! Proppfullt med folk men gick ändå ganska snabbt att få maten. Prisvärt - vilket man tyvärr inte kan säga om alla ställen på Gotland!

Tack Rickshaw_10
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Platsen är helt fantastisk vid havet .
Vi var ett sällskap på 7 personer och vi valde lax, sill , fisk soppa och räklåda och alla var väldigt nöjda med sina rätter. Priset på runt ca 135 kronor per rätt gör detta till det bästa restaurang besöket vi gjorde under vår vistelse på Gotland.
Dessutom har man en fisk disk med alla tänkbara läckerheter och en konditor disk.
Detta ställe är ett måste om du vill ha bra mat från havet. Serverar även någon kötträtt samt små portioner för barn av utvalda rätter. Fullständiga rättigheter med ok priser på vin. Hit kommer jag definitivt att åka fler ggr.

Tack Jemse

Resenärer som tittade på Katthammarsviks Rokeri tittade också på

Katthammarsvik, Gotland

Besökt Katthammarsviks Rokeri? Berätta vad du tyckte!