“Spontan lunch ”

Katthammarsviks Rokeri
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Katthammarsvik
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Efter en roadtrip så hamnade vi på denna restaurang. Mannen och jag tog en varsin fisksoppa..... wow! Den bästa på väldigt länge.
Kommer absolut att besöka igen. Bra service och trevlig personal.

Tyvärr var vädret si så där men misstänker en otroligt vacker plats på sommaren.

Tack Johan och Ulrik... W

Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Av tradition (under 5 år) har det ätit fisksoppa som lunch i september innan avresa med färjan i Visby. En fisksoppa som är mycket god och vällagad samt med den vackra vyn ut över havet och ett fåtal gäster. Det hela ger ett lugn och en fin avslutning av besöket på denna vackra ö.

Efter att ha läst tidigare recensioner är nog både tidpunkt på året och val av rätt avgörande för betyget.

Tack DennisA1298
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Hela ön utanför Visby verkar tyvärr rätt död så här off-season, så på vår road trip söderut idag räknade vid inte med att hitta ett så värdigt lunchhak som rökeriet i Katthammarsvik. Ett halvt kilo räkor var och en alkoholfri öl, bara några meter från vågskvalpet. Trevlig och effektiv service.

1  Tack HoustonKid
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Härliga fiskrätter i en fantastisk miljö om man sitter utomhus. Vi tog en räklåda att dela på till 4 som förrätt och sedan gravad lax med stuvad potatis. Och som grädde på moset en mycket trevlig personal.

Tack Hans E
Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Vi åt saffranspannkaka med salmbärssylt och grädde till kaffe på eftermiddagen. Vi köpte med varmrökt lax och romsås, som vi åt senare på kvällen tillsammans med kokt potatis.
Allt smakade bra. Utsikten från restaurangen är fin.

Tack Elisabeth L

Resenärer som tittade på Katthammarsviks Rokeri tittade också på

Katthammarsvik, Gotland

Besökt Katthammarsviks Rokeri? Berätta vad du tyckte!