“Himla god AW”
Omdöme om Vespa Höllviken

Vespa Höllviken
Rankad som nr 7 av 27 Restauranger i Höllviken
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Bättre AW än vanlig meny?! Är inte jätteimponerad sv pizzorna, men AW håller mycket hög klass. Ha gärna mer plockmat att köpa istället för pizza

Datum för besöket: september 2017
Tack HolidajB
Svar från företaget:Svarade 13 september 2017

Hej och tack för din recension.
Superkul att du gillar vår AW, den fortsätter vi med- sista fredagen varje månad.
Har du testat våra Bianca pizzor? Folkets favorit är Gustosa! Välkommen åter!

1923 av 82 omdömen

Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Service med pricken över i:et och en smakupplevelse man sent glömmer.
Ett ställe för både par som familjer vilket ger ännu ett plus i kanten.

Tack Camilla G
Svar från företaget:Svarade 4 september 2017

Hej Camilla! Stort tack för dina värmande ord!
Ni är varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och fint ordnat och bra service och god mat trots att vi var 20 personer. Äntligen har de börjat med laktosfri mjölk vilket är grymt. Vi besöker Vespa ofta och det är extremt sällan vi är missnöjda. Extra eloge till en av tjejerna som alltid är så Go mot barnen.

Tack Anna H
Svar från företaget:Svarade 4 september 2017

Hej! Tack Anna. Superroligt att läsa! Alltid en fröjd att ha er hos oss.
Ha en superhärlig kväll!

Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Glutenfri pizza, pasta och kycklingsallad blev kvällens rätter. Allt smakade utsökt gott. Och personalens bemötande gjorde kvällen komplett.
Rekommenderas varmt!

Tack Peter S
Svar från företaget:Svarade 23 augusti 2017

Hej Peter!
Tack för dina ord, det värmer verkligen att läsa! Välkommen åter.

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min var på Vespas after work som varmt kan rekommenderas! Många olika smårätter på buffén att äta till nåt gott att dricka! Dessutom betalade man bara för drickat!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Annica A
Svar från företaget:Svarade 16 augusti 2017

Stort tack för det Annica! Varmt välkommen på nästa AW!

Resenärer som tittade på Vespa Höllviken tittade också på

Höllviken, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Vespa Höllviken? Berätta vad du tyckte!