“Lunch”
Omdöme om Vespa Höllviken

Vespa Höllviken
Rankad som nr 7 av 25 Restauranger i Höllviken
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket mycket vällagad och god mat. En skön miljö fast kanske en aningen för nära en trafikerad väg på uteserveringen. Ett minus var att det inte gick att få laktosfri cappuccino.

Tack Johan O
Svar från företaget:Svarade 13 augusti 2017

Hej Johan!
Stort tack för det.
Jag kommer att se över detta i veckan.
Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Var där på deras AW en solig fredag och hade det fantastiskt!
Ett glas vin för 49 kr och till det ingick deras buffé, som var fylld till bredden med pizza, pasta, god sallad och ost.
Där var också en riktigt bra kille som spelade gitarr och sjöng, riktigt mysigt
Kan verkligen rekommendera att komma förbi på deras AW

Tack Carlii00

Hej!
Otroligt roligt att höra att du är så nöjd!

Varmt välkomna åter på nästa AW:)

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

God botten, inte flottig alls. Kunde varit lite generösare tilltaget
Bra barnmiljö. Hjälpsam personal.
Trevlig utemiljö.

Tack Mattias B

Hej.
Stort Tack för din feedback!
Ha en fantastisk kväll.

Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Helt okej mat och schysst läge en ljum sommarkväll men servicen!! Söt och trevlig kille som servitör men det räcker inte på en restaurang. Torkade inte av bordet efter de förra gästerna och glömde vår dricka. De gav fel mat till flera andra gäster och några som kom samtidigt som vi fick inte sin mat förrän strax innan vi gick! Några fick aldrig beställa och gick därifrån till slut. Det rådde total förvirring och de skylde på att de var lite personal... 4 pers på Max 20 bord!! Det är inte för lite personal. Tummen upp för att de höll uppe humöret i alla fall.

Tack Elinjohanna

Hej på dig.
Tack för bra kritik, vi gör vårt bästa!
Vi var underbemannade den dagen vilket märktes på vår service, trots det så jobbade vi oss igenom kvällen som du säger med gott humör.
Vi kämpar på och hoppas att vi kan få en chans till.
Ha en bra kväll.

Omdömet skrevs 29 juli 2017

Ligger centralt mitt i Höllviken. Pizza och pasta är deras meny. Men låt er inte luras, pizzorna är goda, stora - fast mindre för barn - glutenfria och varianter på fyllnader. Valde deras "egna Vespa" och ger den högsta smakbetyg. Men utseendet - tre skinkskivor som täckte hela pizzan. Man äter även med ögonen! Andra i sällskapet åt pastarätter och gav även dessa högsta betyg o snyggt presenterade. Trevlig service o det gick hyfsat snabbt att få in drickan o sen maten. Regnig så vi valde att sitta där inne men fin uteservering erbjöds också. Många barnfamiljer var där.

Tack OlleK_12

Hej Olle!
Tack för din Feedback. Vi jobbar på :)
Välkomna åter.

Resenärer som tittade på Vespa Höllviken tittade också på

Höllviken, Skåne län
Höllviken, Skåne län

Besökt Vespa Höllviken? Berätta vad du tyckte!