“Dålig kvalitet”

Pizzeria Bella Donna
Rankad som nr 11 av 26 Restauranger i Höllviken

Smaklös mat, dålig kvalité på maten. Ville ha fläskfilé, inte två stora j-la schnitzel! Sista gången jag beställer mat här.

Datum för besöket: maj 2021
Tack gabriellao754

Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Jag har varit på denna pizzeria flera gånger under sommaren. Vänlig och serviceminded personal och väldigt bra pizzor. Jag äter glutenfria och kan varmt rekommendera Tartufo som blivit min favorit. Att sitta på uteserveringen en varm sommarkväll hör till livets goda.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Jeanette R
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig och uppmärksam service - men råvarorna lämnade övrigt att önska. Pizzan Capri skulle innehålla salami - men det är oklart vad som låg på pizzan - skinka? Rökt korv? Något helt annat? Det var iaf inte salami. Tonfisk-salladen innehöll en burk tonfisk i vatten, isbergssallad, lite tomat och gurka - och ganska trista oliver. Synd - men vi kommer inte tillbaka. Läget och den trevliga personalen förtjänar bättre råvaror och rätterna mer omtanke.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 443ylwag
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt lite olika rätter, en god pasta Parma, en väldigt smaklös pasta carbonara, en ok kebab och en god gyros.

Datum för besöket: januari 2020
Tack PeterXXXX
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Goda pizzor som levereras av serviceminded personal. Jag har hämtat pizzor i flera år och möts alltid med värme.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack finaninan

Resenärer som tittade på Pizzeria Bella Donna tittade också på

Trelleborg, Skåne län

Höllviken, Skåne län

Besökt Pizzeria Bella Donna? Berätta vad du tyckte!