“Trevligt ställe”

Restaurang Millennium
Rankad som nr 4 av 22 Restauranger i Höllviken
Omdömet skrevs mars 13 2017

Trevlig atmosfär och personal. Bra öppettider. God mat, men inte prisvärd - åtminstone inte när det gäller middag.

Tack Essius

Omdömet skrevs februari 13 2017

Som ovan, när de har så dåliga råvaror att tom deras falukorv inehåller gluten. Så tyvärr kan jag inte rekommendera Millenium om de har samma problem som jag. Dessutom verkar det som personalen tror man bara kan skrapa av paneringen från något som är panerat. Och skorpmjöl i pannbiffar trir de inte är npgra problem! Vet de vad detta med glutenallergi innebär? Har blivit sjuk när jag ätit där, trots min frågan, och svaret ja det är ok, efter telefonsamtal nösra dag fick jag ju veta att det var ströbröd i pannbiffeb! Nej bättre kunskap måste finnas hos personalen och kockarna vad gäller gluten

1  Tack Gunnel E
Omdömet skrevs januari 1 2017 från mobil enhet

Maten var jätte god, jätte trevlig servitör, mysig lokal. God fondue lite konstig barn lekhörna....

Tack evaevseva
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Millennium är ett säkert kort oavsett om man vill äta på tu man hand eller gå dit med större sällskap och oavsett om man vill äta eller bara göra ett barhäng blir man sällan missnöjd. Bra och prisvärd mat med lite finess.

Tack Rikard S
Omdömet skrevs november 23 2016

Jag äter LUNCH varje vecka på MILLENNIUM pga välsmakande Dagens Lunch samt trevlig service och MYSIG ATMOSFÄR !
Jag tycker om hela KONCEPTET !

Tack 425KMB

Resenärer som tittade på Restaurang Millennium tittade också på

Höllviken, Skåne län

Besökt Restaurang Millennium? Berätta vad du tyckte!