“Usel resturang/personal”

Surf Shack (Höllviken)
Rankad som nr 21 av 26 Restauranger i Höllviken
Omdömet skrevs 19 september 2020

Första dagen jag besökte restaurangen väntade jag två timmar och fick inte min mat detta var för några månader sedan. Sedan har jag varit här några gånger innan fast på dagen, då har de inte varit något problem. Men nu har jag varit är igen på kvällen de stod 30 min väntetid o de har gått 1 timme vi har frågat snällt men de har endast varit otrevliga.

Datum för besöket: september 2020
Tack 996lukasl

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Besökte surf shack efter en dag på stranden och blev lagom nöjd. Inget större fel på maten dock lite sämre än tidigare erfarenheter på deras ställe i Malmö.
Det som dock var omständigt var appen som beställningen skall göras i.
Har full förståelse för ambitionen i Covid-19 tider, men det måste kunna gå att göra den enklare och smidigare. Renligheten på uteserveringen kunde också få lite större uppmärksamhet från personalen.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack johanm602
Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Som vi har längtat efter detta ställe, och så mycket som kan göras bättre. Drygt en timmes väntetid på maten, oerfaren personal, låg benanningsnivå, märkligt hög prisnivå, basala tillbehör ingår ej. Vegetariskt utbud svårt att hitta, och svagt trots ständigt ökande efterfrågan. Ja, tyvärr inte många rätt hos oss och andra bekanta som varit där i dagarna. Men bra läge i byn. Hoppas på snabb förbättring!

Datum för besöket: maj 2020
Tack 438ahg
Omdömet skrevs 18 maj 2020

Jättegod lunch, välsmakande hamburgare och trevlig personal. En aning för dyrt men dock acceptabelt! Bra service. Pommes var en aning för flottiga för min smak.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Lise-Lotte F
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: juli 2020

Resenärer som tittade på Surf Shack (Höllviken) tittade också på

Höllviken, Skåne län

Besökt Surf Shack (Höllviken)? Berätta vad du tyckte!