“Inte nog med att maten som”

Smokey Barbecue & Pickles
Rankad som nr 5 av 26 Restauranger i Höllviken

Inte nog med att maten som serveras är fantastiskt god, personalen överträffade alla min förväntningar!

Datum för besöket: september 2020
Tack wollin46

Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Kanonbra mat och prisvärt. Trevlig och serviceinriktad personal. Enkelt men ändå trevligt och mysigt. Har varit här flera gånger och kommer att fortsätta med detta. Ända minuset är att öl och vin varit alltför varmt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ronnyt537
Omdömet skrevs 16 juli 2020

En pärla bredvid Fotevikens museum. Ställplats , stugor alldeles invid havet. Meny är stor och spännande

Datum för besöket: juli 2020
Tack Inspire279086
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god BBQ, gott smaksatt, goda tillbehör och olika val. Prisväry
Klart mycket godare mat än HolySmoke

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sara-Marie G
Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Åkte hit med familjen en solig dag. Kunde inte blivit bättre. Charmigt ställe, trevlig personal och jättegod mat. På bilden - min Pork Belly Sandwich. Det kommer bli svårt att välja något annat på menyn nu när jag smakat den...

Tveka inte, åk hit!

Datum för besöket: maj 2020
Tack frudelutt75

Resenärer som tittade på Smokey Barbecue & Pickles tittade också på

Höllviken, Skåne län

Besökt Smokey Barbecue & Pickles? Berätta vad du tyckte!