Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Vi var här mellan nyår 2016/2017 på detta fina ställe. Hotellet är fräscht och rummen är stora och fina, allt man behöver. Superbra stranden, den absolut finaste i Florida. Kanske inte jättemånga restauranger runt hotellet men tips är att ta en Uber taxi till The Cottage, mycket fin och trevlig restaurang på norra delen.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack athlete78
FrontDesk_GM, General Manager på Tropical Beach Resorts, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2017

We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. Thank you for choosing Tropical Beach Resorts during your recent visit to Siesta Key. As you mentioned, there is a lot to see in the area, especially closer to the village area. Our helpful team is available to assist you in arranging free transportation to Siesta Key village and surrounding areas. We are happy to know you thoroughly enjoyed our beautiful beach and we would love to welcome you back in the near future.

Omdömet skrevs 10 januari 2017

Bra service och bra läge, solstolar, handdukar, kaffe, wi-fi, ingick. Dock inte så mycket att göra i närområdet. Personal som gör allt för att semestern ska bli lyckad. Området har 2 pooler och en trevlig shuffleboard bana

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Jörgen M
FrontDesk_GM, Public Relations Manager på Tropical Beach Resorts, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Dear Jörgen,

We are absolutely delighted that you enjoyed your holiday with us and we appreciate you taking a moment to let us know. Our team makes it a priority to ensure that each of our guests enjoy their time with us and feel comfortable, so we are happy to read that you were not disappointed. We are also pleased to see that you had an opportunity to enjoy the many amenities that we have to offer. It sounds like the two pools, shuffleboard and other activities were able to provide plenty of activities to keep you busy while relaxing. Thank you again for your positive review and we hope to be part of your next holiday!

Omdömet skrevs 10 juli 2016

Finns inget att önska mer. Nära till stranden, fina grillplatser nära stugorna, OK pooler, välutrustat kök. Som sagt - för oss var det 5 av 5 poäng
Extra plus med parkering direkt utanför rummet och nära till närbutik och bara 5 minuter till supermarket. Väldigt off däremot om man är ute etter party och restaurang områden

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack KeSod
FrontDesk_GM, Public Relations Manager på Tropical Beach Resorts, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2016

Thank you for taking the time to share your positive thoughts on your experience during your stay with us.
We are happy to hear you enjoyed our well-equipped accommodations as well as our ideal location.
Come back to visit us soon!

Omdömet skrevs 13 april 2016

Vi bodde i ett rum med ett välutrustat kök, en stor dubbelsäng samt en bäddsoffa som sett sina bästa dagar. Rummet låg utmed vägen men det var inget som störde. Bra städning och mycket vänlig personal överlag. 2st pooler på området som var små men funkade för barnen att plaska runt i. Gratis solstolar (brassestolar), vatten, kaffe och kakor via receptionen. In- och utcheckning gick smidigt. Ca 3-4 min promenad till stranden som var fin men fullpackad när vi var där.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Somla70
FrontDesk_GM, Public Relations Manager på Tropical Beach Resorts, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2016

Thank you very much for your recent stay at Tropical Beach Resorts. We are so pleased that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for your positive feedback. We hope to see you the next time you come to Siesta Key. We are so glad you enjoyed your stay and we hope you do not hesitate to come back!

Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

Fint beläget nära (ca 100m från) en fantastisk strand. Utmärkt pool som var ren och härligt varm. Personalen var trevlig och hjälpsam. Kaffe, te och kakor fanns att hämta hela dagen. Rummet var välutrustat med kök som fungerade utmärkt. Dock var lägenheten mycket mörkt och inte speciellt mysigt att vistas i. Sovrummet var lite för litet för att rymma två queen size-sängar. Utanför lägenheten fanns ytor med grillmöjligheter, sittplatser osv som var trevliga.

Vi upplevde området som ganska lugnt trots att vi var där över nyår. Det finns några få restauranger på gångavstånd.

Internet fungerade ganska bra, om än Netflix-tittande blev lite hackigt.

Vi skulle gärna åka dit igen om vi kunde få ett ljusare rum.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Christian M