Travelocity
Orbitz.com
Prestigia.com

Underbar miljö med skog & hav och med kul utomhusträning där olika gymstationer står utplacerade i löpspåret som är en ca 1.3 km lång rundslinga.
Infinity-poolen är ren & fräsch med en härlig utsikt över fjärden. Saknade en bar i närheten, nu var vi tvungna att gå hela vägen upp till receptionen för att köpa en kall öl.

Rummen är aningen slitna och omoderna men eftersom man inte är där för att hänga på rummet så gör inte det så mycket. Däremot hade jag gärna sett en utveckling och utbyggnad på gymmet som bara va ett trångt litet bortglömt rum idag.

Ett jätteplus är den 25 meter långa inomhuspoolen som blir en grym start på dagen innan frukost.

Frukosten kan ha varit bland det godaste på länge och förutom dom otroligt goda och superfärska frallorna så va äggröran bland den godaste jag nånsin ätit.

Ett annat jätteplus till precis all personal som alltid mötte oss med leende och service från hjärtat. Kände mig så välkommen!

Rumstips: Ta med en bok och njut antingen ute i solen eller inne i relaxen.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Bellafesta
Omdömet skrevs 13 april 2021

Varit på Spavistelse. Var mestadels en trevlig vistelse men vi hade föranmält Vegankost på grund av medicinska skäl. Talade med en hovmästare som lovade ordna detta. Inga problem. Sedan blev vi serverade det Vegetariska alternativet med grönsaker stekta i smör. Detta medförde magsmärtor och så blev den vistelsen inte lika rolig. Vegankost ses tyvärr ofta ett problem som nonchaleras som ett ”lyxproblem” men borde respekteras bättre. Eller så får restaurangen säga att det inte går. Inte chansa och ljuga. Besviken.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack michaelh917
Mats Alderbrant, Försäljning på Djurönäset Konferens & Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej. Då vi givit svar i annat forum går vi ej igenom det hela här. Men att er rätt var stekt i smör stämmer inte, det var vegetabiliskt fett, ej animaliskt. mvh Mats, Djurönäset.

Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Vi hade bokat inklusive massage, där vi la till extra för att få 50 minuter. Det var en skön o bra oljemassage duktiga massörer. Trevlig miljö i Spahuset.
Fick rum i Hus 7 som var lite väl långt från Huvudbyggnaden tyckte vi- så när receptionen väl svarade- fick vi ett rum i hus 4-så nära att man kunde gå i badrock o tofflor i minusgrader till Spa.
Helt ok Spa-anläggning med bassänger, bastu och infinitypool.
Restaurang med bra service, maten var god- dock små portioner när det gällde fiskrätterna.
(Röding, Toast Skagen)
Trevligt avslut på kvällen var livemusik från en duktig pianist!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack annlena
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Vi besökte Djurönäset ett dygn i februari. Checkade in klockan 15 en torsdag. Tog en promenad på vackra snöstigar i omgivningen.
Middag klockan 17.30, väldigt god mat. Efter middagen gick vi till badet, så häftigt med den +37-gradiga infinitypoolen när det är -12 grader utomhus och stjärnklart.
Avkoppling på hög nivå, få gäster pga covid-19 restriktioner.
Sköna sängar.
Frukost som erbjöd det mesta, fräscht och hygieniskt.
Efter frukost blev det besök i poolen igen. Tänk vad ett dygns avkoppling kan göra med kroppen.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack Anna-LenaG
Omdömet skrevs 26 december 2020

Besviken. Verkligen inte vad man tänkt sig. Inget är som det beskrivs på hemsidan. Så tråkigt!
Åkte med mina två barnbarn. Vi ville ha ett mysigt jullov. Tänkte först stanna två nätter - men tur att det bara blev en natt. Absolut inte värt pengarna.
Incheckning var 15.00 vi fick vårt rum 15.30.
Ingen ursäkt eller någon kompensationen.
Två damer i orange tröja i receptionen. De verkade bli mer och mer irriterad för varje gång jag undrade om mitt rum var klart. Ingen servicekänsla eller gästvänlighet.

Likadant i restaurangen. I början ganska bra, fick förrätten men sen - blev jag glömd. Fick själv säga till i köket om min varmrätt. När jag sen letade upp servispersonalen som hade hand om mitt bord. Så fick jag som svar att de var underbemannade.

Vi ville ha frukost till rummet för att mysa tillsammans.
Frukost påsen var ett skämt.
Man får bättre på 7 - eleven.

Överlag så kändes det ogästvänligt som om man inte var intresserad av gästen. Kylig känsla. Väldigt konstigt med tanke på den tid vi lever i nu. Vill man inte ha tillbaks gästerna? Hur svårt kan det bli?

Plus: servitören som följde med till rummet med mitt glas vin. ( ingen försäljning efter 20.00 så han gick med mig, jag beställde 19.45)

Plus: Tjejen i receptionen vid utcheckning som beklagade vår besvikelse. Hon var trevlig och serviceinriktad.

Plus: fin omgivning med fin natur och utsikt.

Minus: trots sen incheckning så var toaletten dåligt städad.

Kommer förmodligen inte att komma tillbaks.
Förstår inte hur detta hotell kan ha fyra stjärnor.
Mycket tråkig upplevelse.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack JimmyO50
Mats Alderbrant, Försäljning på Djurönäset Konferens & Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2021

Hej Jimmy
Inget bra alls att din upplevelse blev som du beskriver. Vänligen återkom till mig på mats.alderbrant@djuronaset.com så jag kan få höra mer om vad som du anser är fel på hemsidan kontra verkligheten samt bemöta ovan kritik. för självklart ska vi vara serviceminded rakt igenom.

Mvh Mats