Holiday Inn Express Sarasota I-75(Sarasota)(Mycket prisvärt!)
HIExpress.com
  • Fri parkering
Hyatt Place Sarasota / Bradenton Airport(Sarasota)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Plus Siesta Key Gateway(Sarasota)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
SpringHill Suites
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Lido Beach Resort(Sarasota)
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 239 US$/natt.

• Fri parkering
Hibiscus Suites - Sarasota / Siesta Key(Sarasota)(Mycket prisvärt!)
Lido Islander(Sarasota)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

Gulf Beach Resort Motel(Sarasota)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotel direkt vid en fantastisk strand. Pool och en liten bar på innegården. Mycket att se i närheten om man har bil. Gratis cyklar att låna och gratis transport till centrum. Parkering vid hotellet som ingick i bokningen. Lungt och rent. Liten restaurang som var som tagen ur en gammal film. Rekomendetas varmt till alla som inte har barn med på semester

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack marianaostberg
GMSandcastle, Manager på Sandcastle Resort at Lido Beach, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2017

Thank you for giving us the opportunity to serve you. We thank you for your visit and business. We look forward to the opportunity to welcome your return.

Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Hotellet har en fin reception och ett eget garage, men rummet känns som i originalskick från 60 talet. Lukten bevittnar någon typ av fuktproblematik, speciellt i badrummet. Sängarna är ok, men man kan få bättre storlek för samma pris. Det finns ingen anledning att debitera en resortavgift. Nej tack vi kommer inte tillbaka!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Mariolonzio
GMSandcastle, General Manager på Sandcastle Resort at Lido Beach, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

I am sorry that you did not enjoy your visit. We will work hard to correct the issues that you mentioned.

Omdömet skrevs 12 januari 2017

Fint läge vid stranden med gratis parkering och bra wi-fi. Vacker strand och solnedgångar! Inte gångavstånd till butiker och restauranger men shuttle finns till området St Armands Circle. Ingen frukost ingår och restaurangen känns lite tråkig och dyr. Bra, väldigt varm och skön pool.

Tips för att välja rum: Även utan dyrare havsutsikt kan ha tur med bara några steg till stranden och egen liten "uteplats" i marknivå.
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack 213karin
GMSandcastle, General Manager på Sandcastle Resort at Lido Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017

Thank you for your review. With all of the dinning options available at St. Armand's Circle, you are able to mix it up a bit and enjoy different flavors from all over the world.
Thank you for taking the time to share your experience with others. We look forward to your return.

Tim H.

Omdömet skrevs 30 juli 2016

Ett hotell som ligger fantastiskt fint vid stranden. Rummen var helt ok, lite slitna men rena och funktionella samt nära stranden. Bra service på stranden med solsängar och parasoll. En stor poolanläggning för både barn och vuxna. Återvänder gärna!

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Hans C
GMSandcastle, General Manager på Sandcastle Resort at Lido Beach, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2016

We anxiously wait for your return and will do our best to top the level of service we provided to you and your family. We appreciate your business.

Tim H

Omdömet skrevs 10 oktober 2014

Fantastiskt och underbart läge mitt på Lido beach. Önskar verkligen att vi fick mer än en natt på detta härliga ställe. Havet är underbart varmt, fina vågor och fin strand, ett av de bästa ställen jag varit på under mina 4 veckor i USA. Hotellet något slitet, men vi hade ett av de bästa rummen med front seaview högt upp med balkong. Trevligt och fräscht rum, mycket trevlig personal, bra parkeringsmöjligheter i garage med hiss. Tyvärr ingick inte frukost i hotellpriset, men som fanns att köpa i restaurangen, dyrt! Hur dyrt det än var så slog solnedgången allt - fantastiskt!!!

Tips för att välja rum: Absolut mot havet, gärna högt upp!
  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack CMHVallentuna