Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Sov här en natt, rent och sköna sängar. Barnen älskade att det bjöds på pop Corn och poolen - superhärligt med sol fram till halv 7. Trevlig liten bar med live musik vid poolen. Nära men ändå bil till stranden.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Mony A
Omdömet skrevs 15 mars 2017

Vi bodde här i två nätter på vår resa mot Orlando, för det ändamålet var hotellet helt okej. För en längre vistelse skulle hotellet kännas trist. Hotellet ligger inte så roligt till även fast det är gångavstånd till den fina stranden Siesta Key. Omgivningarna är ganska sunkiga. Det är gratis parkering och det finns gott om platser.
Rummen är ganska små och den gigantiska ac:n gör det inte bättre, dock är den ganska tyst. Det finns micro och kylskåp i varje rum vilket är bra då hotellet saknar restaurang. Frukost ingick i priset och den var helt okej. Barnen kunde göra sina egna pannkakor.
Poolen är stor och uppvärmd och ligger i anslutning till baren. Poolområdet är bra.
Personalen på hotellet är supertrevliga och hjälpsamma. Det går en shuttlebus till och från stranden som ingår i priset.
Vi kommer nog inte bo här igen även fast hotellet var helt ok. Läget är inte så kul utan andra delar av Sarasota är att föredra.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Frank G
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Prisvärt hotell utanför sarasota. Fint poolområde, uppvärmd pool. Frukosten är okej. Gångavstånd till crecentbeach, som är en mycket vacker strand(sitter ihop med siesta key) Supermarket och flera restauranger i närområdet.

Bodde här: november 2016
Tack Amanda P
Omdömet skrevs 16 april 2016

Rent. Sköna sängar. Stort rum. Det finns många restauranger runt hotellet. Man kan boka grattis shuttle till stranden. Det tar 10 minuter till stranden med bil. Kommer man till stranden fram till 10.30 så finns det gott om p-platser. Tråkig frukost. Hotellet bjuder på fika och popcorn på eftermiddagen.

• Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Solen1
Omdömet skrevs 8 november 2015 från mobil enhet

Tråkiga heltäckningsmattor överallt. Drar ner mitt betyg enormt.
Medelmåttigt ac system.
Haft både bättre och sämre i Florida.
Trevligt litet poolområde med bar.
Rejäl amerikansk frukost
Shuttel till både strand och the village.
Kan absolut tänka mig att bo där igen

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack mrskruger