“Suveränt”
Omdöme om The Island Cow

The Island Cow
Rankad som nr 22 av 85 Restauranger i Sanibel Island
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 2 augusti 2018

God mat i en härlig miljö med känsla av Karibien. Restaurangen har fantastiska fishtacos och en suverän paella.

Tack 70cipe

Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

En riktig pärla på Sunibel Island bra service gott rikligt med mat och du känner dig ständigt som gäst ! Absolut värt ett besök !

Tack Micke1967
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Deras frukost helt fantastisk. Trevlig atmosfär samt bra personal och gott kaffe.
Även mysigt på kvällen. Prova säger jag bara.

Tack Per-johan J
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Middag för två vuxna och två barn. Vi fick vänta lite på vårt bord, men det fanns aktiviteter för barnen och möjlighet för oss vuxna att ta en drink och kolla in menyn så det gjorde inget. Maten var mycket bra och väl värd att vänta på. Trevlig service både i baren och vid bordet.

Tack Alexander M
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Var där med ett större sällskap, barn och vuxna. Lång väntetid för att få ett bord. Blev placerade i en väldigt varm och högljudd lokal. De som satt längst ifrån varandra fick skrika. Vi bad om ingen is i vår dricka, alla fick is. Maten var ok, hamburgaren smakade hamburgare. Steak & Cheese sandwich var ingen hit, en seg bit kött med ost, bröd och pommes, varken mer eller mindre. Barnen uppskattade pulled pork burgaren.
Trevlig personal.

Tack EliSunTis

Resenärer som tittade på The Island Cow tittade också på

Sanibel Island, Egentliga Gulf Coast

Besökt The Island Cow? Berätta vad du tyckte!