“Gott å trevligt”

Doc Ford's Rum Bar & Grille Sanibel Island
Rankad som nr 14 av 85 Restauranger i Sanibel Island
Bra för: Familjer med barn, Större grupper, Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Typiskt USA ställe. Bra mat trevlig personal härlig stämning. Åt där 2 kvällar gott kött å fisk men deras räkor Cajun det bästa jag ätit oslagbara. Måste bara provas.

Tack Per-johan J

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt god ceviche, bra Buffalo shrimps, gigantisk tonfisksallad. Barnens burgare fick godkänt, dock inte pommes fritesen. Den var alldeles för blek.
Vår servitör var snabb och kunnig men gjorde sitt jobb lite för mycket på rutin. Kändes som om han hade tråkigt.

Tack EliSunTis
Doc F, Guest Relations Manager på Doc Ford's Rum Bar & Grille Sanibel Island, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Ledsen att du inte tyckte om din måltid så mycket som förväntat! Vi hoppas att du är villig att ge oss en ny chans!

Omdömet skrevs 23 maj 2016

Ett livligt amerikanskt hak. Ingen miljö där du lugnt kan sitta och prata vid matbordet. Maten ordinär.

Tack Mawiha
Omdömet skrevs 4 maj 2016 från mobil enhet

För en europe är detta en amerikansk restaurang. Snabb service, amerikansk mat, god öl, trevlig servitör. Vi uppskattade denna kväll.

Tack Janne L
Omdömet skrevs 25 februari 2016 från mobil enhet

Även om vi fick vänta ett tag så var det en trevlig upplevelse. Maten var god och allt sköttes snyggt trots att stället var överfullt.

Tack Johan B

Resenärer som tittade på Doc Ford's Rum Bar & Grille Sanibel Island tittade också på

Sanibel Island, Egentliga Gulf Coast

Besökt Doc Ford's Rum Bar & Grille Sanibel Island? Berätta vad du tyckte!