Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Tyvärr är bilderna på sundial lite missvisande. Hotelet består av en massa andelslägenheter och är väldigt stort. Servicen och anläggningen är ok mem väldigt ocharmig. Perfekt läge på stranden och stora lägenheter med bra standard.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack mattiase2013
Omdömet skrevs 6 januari 2017

Underbart läge och stor fin lägenhet. Rent och sköna sängar.
Jättebra frukost. Vi hade vattenläcka i badrummet så vi fick byta rum. Fin snäckstrand och tillmötesgående personal. Flera byggnader så en liten bit att gå till frukost och reception. Flera pooler att tillgå.

• Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack fideli2017
Omdömet skrevs 28 december 2016

Intill en underbar strand. Mycket fint sovrum och vardagsrum med öppen kökslösning. Gott kaffe som jag lagade i kaffemaskinen. Gratis cykelutlåning och en tur till den underbara nationalparken. Vi rekommenderar boendet och den fina servicen.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack toreh449
Omdömet skrevs 1 april 2016

Perfekt läge mot den fantastiska stranden. Hotellet är väldigt stort med många lägenheter. Flera pooler runt om. Alla lägenheter har närhet till strand men inte beach front. Flera aktiviteter erbjuds så som paddleboard, pingis och cyklar. Lägenheten var bra och rymligt. Bra utrusting i kök.

Tips för att välja rum: Välj gärna beachfront om möjligheten finns
  • Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Anna_LenaH_12
PStarling, General Manager på Sundial Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2016

Dear Anna-Lena H,
Thank you for reviewing your recent visit. We look forward to seeing you again soon!
Phillip Starling
General Manager

Omdömet skrevs 9 mars 2016

Lugnt och skönt med både pool och strand,
Fantastisk Hibachi restaurang med skicklig kock.
Stor anläggning, så det tar lite tid att promenera til
pool och affär. Vackra rum med fina färger och skona
sängar. Utnyttjade inte det lilla pentryt, men kunde ha
varit bra om man stannat mer än en natt.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack bor244