Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Vi fick ett rum i 2 våningsbyggnaderna som var helt ok. Saknade dock att det inte fanns balkong.
Härligt poolområde som var tillgängligt fram till kl.23...perfekt och avkopplande när vi återvände från Universal och Islands of Adventure.
Rakt över gatan från hotellets entré fanns en enkel familjeägd restaurang som hade god mat och trevlig personal och bra priser.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Annette H
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Ett mycket vacker hotell! I trädgården sprang både små ödlor och ekorrar hoppade i träden. Poolområdet var helt okej, inget speciellt. Trevligt var att man fick handdukar vid poolen och slapp använda egna. För aktiviteter och liknande fick man köra eller ta bussen som kon till hotellet.

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Caroline L
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Tysta och bekväma rum. Service på hög nivå. Bodde på bottenplan i ett komplex nära parkeringen. Bra mat och utmärkt service på restaurangen. Inte långt till Disney World.Centrala stan var inte heller långt ifrån.

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack sparris70
Omdömet skrevs 23 oktober 2015

I vår genom resa och alla hotell jag bodde på så hade jag störst förväntningar på detta hotell. När vi anlände till hotellet kom vi med en ganska dålig inställning eftersom vårt förra hotell vi bodde på var riktigt dyrt och kasst. Men de fick oss genast på bättre humör genom gästvänligthet och hjälpsamhet. Rummet var nog det finaste vi bodde på i vår vistelse i USA, incheckning var lätt och gick relativt snabbt. Kudos till att man kunde ställa om AC:n i rummet så att det inte lät som en motorbåt i rummet när man skulle sova. Toaletten var enkel men väldigt fin och en del av den var väldigt modern. Det enda man kan klanka ner på var att när vi frågan om någon bra resaturang så nämnde hon bara snabbmaten samt sin egen restaurang. Möjligtvis kan man nämna att Cheesecake factory fanns tio minuter bort med bil. Slutsatsen är att det är ett mycket bra hotell med god service, fräscha rum samt att det motsvarade alla mina förväntningar.

Tips för att välja rum: Bra läge nära till alla theme parks
  • Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Erik J
Omdömet skrevs 24 mars 2015

Vi bodde i Tower- tror att det är finare och nyare rum där. Trevligt och stort hotellrum med sköna sängar. Använde inte poolerna (inte så varmt när vi var där) men de såg ok ut. Trevligt emottagande i lobbyn och bra service med gratisbussar till Disneyworld. Frukosten kostade ca 20 $ men höll hög klass- ett barn åt gratis med vuxen. Stor och ganska stökig resort, lite svårt att navigera runt och hitta. Opersonligt och lite dåligt skyltat. 10 min promenad till Seaworld genom en grind på baksidan. Tyvärr kostar parkeringen 17 $/ natt. Två bra restauranger nära hotellet som man går till på några minuter- Village in (diner) och ett Italienskt steakhouse (ganska dyrt men mkt bra). Det finns ingenting annat att göra nära hotellet.

Tips för att välja rum: Välj ett rum i towern. Övriga rum ligger utspridda i tvåvåningshus på området.
  • Bodde här: mars 2015, reste med familjen
Tack annab75