“Grym mat och servcie”

Maggiano's Little Italy
Rankad som nr 74 av 4 216 Restauranger i Orlando
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Hade en trevlig kväll i gott sällskap på restaurangen. Mycket god mat serverades och en bra vinlista (från en amatörs synvinkel i alla fall). Bra service även om det kanske va lite hetsigt/stressig. Väl värd ett besök

Tack Ola J

Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

En fantastisk italiensk restaurang i Orlando. Med väldigt vällagad mat. Själv åt jag Mom's lasanga en av de bästa lasagne jag ätit. Prisbilden hyfsat! Trevlig personal genomgående. Ett måste om ni är i Orlando på semester!

Tack Alf W
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Vi firade svärfars 70-årsdag häromkvällen på Maggianos, vi var totalt 17 personer. Vi var jättenöjda med allt: fin service, utmärkt mat, trevlig miljö. Dock brutalt stora portioner och vi orkade knappt äta upp hälften. Våra rester packade personalen raskt ihop i doggy bags så vi hade till både lunch och middag dagen efter. Svärfar var mer än nöjd över besöket!

Tack Anna M
Omdömet skrevs 1 mars 2015 från mobil enhet

Maten var ok, inte mer. Ingen smakupplevelse direkt. Något stökigt, väldigt stort och servicen var sådär..

Tack Thomas A
Omdömet skrevs 24 juni 2012

Brukar vara bra men sist hamnade vi i någon slags ballroom med begränsad meny. Det är betydligt trevligare att sitta i den ordinarie matsalen. Upplägget är bra, att gå hit är ett säkert kort om man får sitta i den riktiga matsalen. Missa inte en drink i baren först.

Tack evamarianne

Resenärer som tittade på Maggiano's Little Italy tittade också på

Orlando, Central Florida

Besökt Maggiano's Little Italy? Berätta vad du tyckte!