“Bästa parken”

Boka i förväg
Mer information
179,99 US$*
och över
Biljetter till Universal Orlando – boende i USA ...
Rankad som nr 1 av 460 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Anpassat för rullstol, Badrum, Skåp/förvaring, Aktiviteter för större barn, Barnvagnsparkering
Omdömet skrevs 9 februari 2018

Tröttnar inte på denna parken trots att jag inte är ett stort fan av Harry Potter. Nu har de även lagt till ljusspel på slottet som var fantastiskt.

Tack MrBoggen

Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Iallafall om man gillar Harry Potter! Super häftigt uppbyggt med Hogwarts och alla karaktärer som är verkliga i den coola 3D karusellen man kan åka!

Tack amandakU9200JE
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Bra inramning där allt var genomtänkt
Med lagom avstånd till allt
Missa inte huvudåkatraktionen den var värd väntan samt de hade gjort massa saker som hände i kön...

Tack pega75
Omdömet skrevs 3 december 2017

Fantastisk upplevelse och otroligt bra gjort! Kändes som att man var med i filmen.
Här kan det bli väldigt långa köer men det finns mycket att titta på medan man väntar.

Tack Maud7472
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Mäktig upplevelse att vara mitt inne i Harry Potters värld. Mycket att titta på och välgjort. Känns bra

Tack Fredrik G

Resenärer som tittade på The Wizarding World of Harry Potter tittade också på

Orlando, Central Florida

Besökt The Wizarding World of Harry Potter? Berätta vad du tyckte!