“Semester ”

Boka i förväg
Mer information
900,00 US$*
och över
Tour of Walt Disney World, Universal Orlando ...
Rankad som nr 5 av 460 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Tycker inte att Magic Kingdom motsvarande förväntningarna. Vi var där tidigt när de öppnade så vi han åka EM hel del innan folkstormen kom. Men det blir snabbt fruktansvärda köer till attraktionerna vilket tar bort glädjen för barnen. Fastpass är det ända som gäller. Men eftersom alla har det så blir det ju ändå långa köer. De har även tagit bort seriefigurer som gick omkring på området.

Tack Sawanna

1923 av 61 265 omdömen

Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Familj om 4, 2 pojkar 7 & 9, hade en fantastisk dag på Magic Kingdom! Lagom läskiga berg och dalbanor som alla fick åka, kul flumride och svängiga parader.
Vi gjorde parken på 12 timmar & var så imponerade av service och logistiken i parken.
Ända trista var maten i tomorrow lands café - åt burgare som vi kunde ha varit utan.

1  Tack Mony A
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Väldigt överreklamerat och inte värt sina inträdespengar! Långa köer till attraktionerna, ofta en timme, köer till fastpass datorerna och wi-fi fungerade väldigt dåligt . Mat och dricka kostar mycket , affärerna har samma prylar att sälja, mest skräp. Det som var något att se var paraden men att ge över 6000kr för 5 vuxna och 1 barn är absolut inte värt att åka dit för! Liseberg el liknande är 100ggr bättre!

4  Tack kolstad82
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Överskattat i mitt tycke. Vi har tre barn (6,8,14 vid besöket). Man får köa till allt, bergodalbanan som våra killar ville åka hade 150 min kö! När någon säger att man inte hinner hela parken på en dag så är det inte för att den är gigantisk utan för att man måste stå i kö till allt.

2  Tack Martin T
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Hade väldigt höga förväntningar innan vi kom dit men blev ganska besvikna. Långa köer till allt , ca 50 min till varje attraktion. Inga särskilda attraktioner heller!

2  Tack ninna61

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!