“En glädjens dag”

Boka i förväg
Mer information
48,29 US$*
och över
Orlando helikoptertur från Walt Disney World ...
Rankad som nr 5 av 388 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Familj om 4, 2 pojkar 7 & 9, hade en fantastisk dag på Magic Kingdom! Lagom läskiga berg och dalbanor som alla fick åka, kul flumride och svängiga parader.
Vi gjorde parken på 12 timmar & var så imponerade av service och logistiken i parken.
Ända trista var maten i tomorrow lands café - åt burgare som vi kunde ha varit utan.

1  Tack Mony A

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Väldigt överreklamerat och inte värt sina inträdespengar! Långa köer till attraktionerna, ofta en timme, köer till fastpass datorerna och wi-fi fungerade väldigt dåligt . Mat och dricka kostar mycket , affärerna har samma prylar att sälja, mest skräp. Det som var något att se var paraden men att ge över 6000kr för 5 vuxna och 1 barn är absolut inte värt att åka dit för! Liseberg el liknande är 100ggr bättre!

4  Tack kolstad82
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Överskattat i mitt tycke. Vi har tre barn (6,8,14 vid besöket). Man får köa till allt, bergodalbanan som våra killar ville åka hade 150 min kö! När någon säger att man inte hinner hela parken på en dag så är det inte för att den är gigantisk utan för att man måste stå i kö till allt.

2  Tack Martin T
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Hade väldigt höga förväntningar innan vi kom dit men blev ganska besvikna. Långa köer till allt , ca 50 min till varje attraktion. Inga särskilda attraktioner heller!

2  Tack ninna61
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt men alldeles för mycket folk. 240 minuter till en berg och dalbana är för mycket. Nästan inget som tog mindre än 30 minuter (mer än precis innan stängning).

1  Tack Carl-Otto K

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!