Spara
Boka i förväg
Hög efterfrågan – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Magic Kingdom på
från 900,00 US$
från 36,99 US$
från 48,29 US$
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Hade väldigt höga förväntningar innan vi kom dit men blev ganska besvikna. Långa köer till allt , ca 50 min till varje attraktion. Inga särskilda attraktioner heller!

2  Tack ninna61
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt men alldeles för mycket folk. 240 minuter till en berg och dalbana är för mycket. Nästan inget som tog mindre än 30 minuter (mer än precis innan stängning).

1  Tack carlot2k
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Reste med tonåringar.
Magic Kingdom passar bättre för familj med små barn.
Fruktansvärt långa köer och inte mycket annat kul i parken.

Datum för upplevelsen: januari 2017
2  Tack Ann-Sofie R
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jätte fin nöjespark med strålande väder och inte alltför långa köer.
Den här parken vänder sig nog till den yngre publiken.
Vi är helnöjda ;)

Tack Lise-lott A
Omdömet skrevs 4 februari 2017

Klart roligt att ha sett och att ha upplevt men inte värt pengen. Skulle dom plocka bort mat ställena och alla "lura barnen att köpa svindyra leksaker butiker" så skulle de bara vara en handfull åkattraktioner och kulisser kvar.

Datum för upplevelsen: januari 2017
1  Tack andrease324