“Kö och kö”

Boka i förväg
Mer information
900,00 US$*
och över
Tour of Walt Disney World, Universal Orlando ...
Rankad som nr 5 av 457 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Överskattat i mitt tycke. Vi har tre barn (6,8,14 vid besöket). Man får köa till allt, bergodalbanan som våra killar ville åka hade 150 min kö! När någon säger att man inte hinner hela parken på en dag så är det inte för att den är gigantisk utan för att man måste stå i kö till allt.

2  Tack Martin T

2024 av 60 658 omdömen

Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Hade väldigt höga förväntningar innan vi kom dit men blev ganska besvikna. Långa köer till allt , ca 50 min till varje attraktion. Inga särskilda attraktioner heller!

2  Tack ninna61
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt men alldeles för mycket folk. 240 minuter till en berg och dalbana är för mycket. Nästan inget som tog mindre än 30 minuter (mer än precis innan stängning).

1  Tack Carl-Otto K
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Reste med tonåringar.
Magic Kingdom passar bättre för familj med små barn.
Fruktansvärt långa köer och inte mycket annat kul i parken.

2  Tack Ann-Sofie R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jätte fin nöjespark med strålande väder och inte alltför långa köer.
Den här parken vänder sig nog till den yngre publiken.
Vi är helnöjda ;)

Tack Lise-lott A

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!