“Inget särskilt”

Boka i förväg
Mer information
48,29 US$*
och över
Orlando helikoptertur från Walt Disney World ...
Rankad som nr 5 av 387 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Hade väldigt höga förväntningar innan vi kom dit men blev ganska besvikna. Långa köer till allt , ca 50 min till varje attraktion. Inga särskilda attraktioner heller!

2  Tack ninna61

Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt men alldeles för mycket folk. 240 minuter till en berg och dalbana är för mycket. Nästan inget som tog mindre än 30 minuter (mer än precis innan stängning).

1  Tack Carl-Otto K
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Reste med tonåringar.
Magic Kingdom passar bättre för familj med små barn.
Fruktansvärt långa köer och inte mycket annat kul i parken.

2  Tack Ann-Sofie R
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jätte fin nöjespark med strålande väder och inte alltför långa köer.
Den här parken vänder sig nog till den yngre publiken.
Vi är helnöjda ;)

Tack Lise-lott A
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 4 februari 2017

Klart roligt att ha sett och att ha upplevt men inte värt pengen. Skulle dom plocka bort mat ställena och alla "lura barnen att köpa svindyra leksaker butiker" så skulle de bara vara en handfull åkattraktioner och kulisser kvar.

1  Tack Andreas E

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!