Spara
Boka i förväg
Hög efterfrågan – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Magic Kingdom på
från 900,00 US$
från 36,99 US$
från 48,29 US$
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jätte fin nöjespark med strålande väder och inte alltför långa köer.
Den här parken vänder sig nog till den yngre publiken.
Vi är helnöjda ;)

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Lise-lott A
Omdömet skrevs 4 februari 2017

Klart roligt att ha sett och att ha upplevt men inte värt pengen. Skulle dom plocka bort mat ställena och alla "lura barnen att köpa svindyra leksaker butiker" så skulle de bara vara en handfull åkattraktioner och kulisser kvar.

Datum för upplevelsen: januari 2017
1  Tack andrease324
Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

En dröm för disneyälskaren! Paraden med alla figurer och showen framför slottet är verkligen magiskt för ett barn och även vuxen.
Väl värt ett besök! Men.. det är galet dyrt att gå in.

Datum för upplevelsen: februari 2016
Tack englaswede79
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Dottern tjatade i 6 månader på att åka dit. När vi väl var där var det en enorm besvikelse och hon ville åka hem efter halva parken.
"Var detta allt??" var hennes komentar.
Nä det roligaste på hela parken var tre feta amerikaner som bråkade om en el-skoter så de skulle slippa gå.
Summa sumarum har du barn mellan 5-9 ok annars undvik.

Datum för upplevelsen: december 2016
3  Tack T0rdI
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Mysigt och roligt för både barn och vuxna. Rekommenderar att inte gå på helgerna. Det är väldigt långa köer till allt då. 110 min i kö är inget vare sig för vuxna eller barn.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Cecilia M