“En vacker nöjespark”

Boka i förväg
Mer information
900,00 US$*
och över
Tour of Walt Disney World, Universal Orlando ...
Rankad som nr 5 av 387 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 9 februari 2017

Jätte fin nöjespark med strålande väder och inte alltför långa köer.
Den här parken vänder sig nog till den yngre publiken.
Vi är helnöjda ;)

Tack Lise-lott A

Omdömet skrevs 4 februari 2017

Klart roligt att ha sett och att ha upplevt men inte värt pengen. Skulle dom plocka bort mat ställena och alla "lura barnen att köpa svindyra leksaker butiker" så skulle de bara vara en handfull åkattraktioner och kulisser kvar.

1  Tack Andreas E
Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

En dröm för disneyälskaren! Paraden med alla figurer och showen framför slottet är verkligen magiskt för ett barn och även vuxen.
Väl värt ett besök! Men.. det är galet dyrt att gå in.

Tack englaswede79
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Dottern tjatade i 6 månader på att åka dit. När vi väl var där var det en enorm besvikelse och hon ville åka hem efter halva parken.
"Var detta allt??" var hennes komentar.
Nä det roligaste på hela parken var tre feta amerikaner som bråkade om en el-skoter så de skulle slippa gå.
Summa sumarum har du barn mellan 5-9 ok annars undvik.

3  Tack Tord I
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Mysigt och roligt för både barn och vuxna. Rekommenderar att inte gå på helgerna. Det är väldigt långa köer till allt då. 110 min i kö är inget vare sig för vuxna eller barn.

Tack Cecilia M

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!