“Fantastiskt, men dyrt”

Boka i förväg
Mer information
900,00 US$*
och över
Tour of Walt Disney World, Universal Orlando ...
Rankad som nr 5 av 459 saker att göra i Orlando
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

En dröm för disneyälskaren! Paraden med alla figurer och showen framför slottet är verkligen magiskt för ett barn och även vuxen.
Väl värt ett besök! Men.. det är galet dyrt att gå in.

Tack englaswede79

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Dottern tjatade i 6 månader på att åka dit. När vi väl var där var det en enorm besvikelse och hon ville åka hem efter halva parken.
"Var detta allt??" var hennes komentar.
Nä det roligaste på hela parken var tre feta amerikaner som bråkade om en el-skoter så de skulle slippa gå.
Summa sumarum har du barn mellan 5-9 ok annars undvik.

2  Tack Tord I
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Mysigt och roligt för både barn och vuxna. Rekommenderar att inte gå på helgerna. Det är väldigt långa köer till allt då. 110 min i kö är inget vare sig för vuxna eller barn.

Tack Cecilia M
Omdömet skrevs 14 november 2016 från mobil enhet

Det positiva: jättefina och välgjorda miljöer, figurerna och paraden populära hos småtjejerna i familjen.
Det negativa: förbereder er på att köa. Välj era fastpass-attraktioner med omsorg, man hinner inte med jättemycket annat. Fina miljöer och välgjort som sagt, men funktionellt är inte attraktionerna särskilt speciella.
Maten so-so och dyyyyr.
Lite kul att ha sett det är det, men helhetsintrycket är ändå lite av en ripp-off.

1  Tack Erik O
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Det är som en saga att gå runt här omgiven av Musse och hans vänner.
Disneyparaden är helt fantastisk liksom attraktionen It's A Small World.

Tack SwedenAnne

Resenärer som tittade på Magic Kingdom tittade också på

Besökt Magic Kingdom? Berätta vad du tyckte!