Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Ett fint hotell med bra service. Stort gym med många maskiner. Dock saknades plastmuggar i gymmet så de inte fick att dricka. God frukost med omelett efter sitt tycke och smak. Fint poolområde. Stort minus är att hotellet ligger precis bredvid flygplatsen så det dånade om jetmotorer och propellermotorer var 3-5 minut. Man vande sig aldrig med det höga ljudet tyvärr.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Maddiieee
Jay S, General Manager på Hyatt House Naples, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Good Afternoon Maddiieee,

Thank you for taking the time to highlight your experience with us. We hope to welcome you back soon!

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell men inte mer. Läget är precis innan landningsbanan vilket gör att flygplanen passerar hotellet strax över taket. Rummen är rymliga och ganska fräscha. Vi köpte till utsikt mot floden men räknade inte med att utsikten skulle skynda av ett tak och en stor palm. Snopet. Då vi bara skulle sova på hotellet i två nätter orkade vi inte klaga.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack AnniDesu
Jay S, General Manager på Hyatt House Naples, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Good Afternoon AnniDesu,

Omdömet skrevs 12 november 2017

Är en familj med två äldre tonåringar som bodde här i 5 nätter under höstlovet. Vi hade turen att boka hotellet via Hotels.com för ett väldigt fördelaktigt pris, 830 USD för 5 nätter. Oerhört prisvärt och trevligt hotell. Bra standard på rummen, mysigt poolområde och bra läge med gångavstånd till mycket. Trots att hotellet ligger vid en väldigt trafikerad väg hörs inte mycket av trafiken i rummen eller vid poolen. Vissa har skrivit negativt om flygplanen som flyger över poolområdet hela tiden men vi tyckte att det var ett coolt inslag och roligt att titta på:)
Vi bodde på flera hotell på vår resa och detta var absolut mest prisvärt. Förhållandevis billig parkering, mycket rikligt frukost som ingick i priset och ingen resort-fee. Om vi kommer tillbaka till Naples kommer vi absolut överväga att bo här igen!

Bodde här: oktober 2017
Tack Maria J
Jay S, General Manager på Hyatt House Naples, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017

Good Afternoon Maria J,

It always a pleasure to hear such nice things about our staff. We pride ourselves on providing 5-Star services and it sounds like we hit the mark yet again. We promise great times every time! We hope to welcome you back soon!

Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Fint hotell som ligger på promenadavstånd från turiststråk och strand. Perfekt om man har bil då det ligger längst stora vägen in/genom Naples. Vi hade grymt fin utsikt över hamnen/marinan vilket va mycket trevlig. Fint poolområde.
Enda minuset jag kände under vår 2 nätters vistelse var frukosten. Det var lite dåligt tempo på personalen så långa väntetider och tomt på faten. I övrigt väldigt nöjd!

Tips för att välja rum: Fin utsikt över hamnen, smidigt för bilåkare
  • Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Ola J
Jay S, General Manager på Hyatt House Naples, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2017

Good Afternoon Ola J,

Thank you for taking the time to highlight your experience with us. We hope to welcome you back soon.

Omdömet skrevs 18 april 2017

Väldigt fint och fräscht hotell med fantastiskt läge. Att kunna promenera till Tin city, Marine Max samt 5th avenue och även till stranden var helt underbart!
Vi bodde i en jättefin svit med utsikt över poolen.
Oerhört vänlig och tillmötesgående personal där jag särskilt vill omnämna Bea från Filippinerna som verkligen lyfte frukostarna med sitt oerhört vänliga och glada sätt.
Nästa gång som vi kommer ska vi hyra båt som man kan göra direkt på hotellet.
Enda minuset är att hotellet ligger direkt under inflygningssträcka till en kommunal flygplats. Oavsett så är allt så bra så för vår del spelar det ingen roll, vi vill tillbaka till Naples och detta hotellet snarast möjligt!

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack hbrannerud
Jay S, General Manager på Hyatt House Naples, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2017

Good Morning hbrannerud,

Thank you for taking the time to highlight your experience. We are glad you enjoyed your Father & Son vacation with us. We hope to welcome you back soon.