Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 maj 2015

Som rubriken antyder, är detta Trianon's största fördel. Få prisvärda hotell i Florida är så väl belägna. När bilen var parkerad (gratis), körde vi bara till ställen som låg utanför stan. Hela Naples ligger inom gångavstånd, men stranden är bättre om ni tar med stolar m.m. Personalen var trevlig och rummen var rymliga och mycket rena. Hela hotellet är ganska mörkt med en "europeisk" känsla. Jag föredrar ljust och luftigt men det är inte ett problem. Poolen är liten men ett härligt område för en lugn lässtund i skuggan. Jag håller med andra om att frukosten är enkel. I en stat med så mycket frukt som bokstavligen växer på träd, är trötta äpplen och päron inte tillräckligt bra. Ladda lite mer och gör det bättre. Dessutom borde man tillhandahålla mjölk för te/kaffe på rummen. Torrmjölk är upprörande. Personalen ordnade alltid detta när jag frågade, men det är enkelt att fixa. Rekommenderas för par som vill ha en lugn vistelse.

Tack Alexis E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 3 oktober 2014

Ett lappat och lagat äldre hotell som med rätt känsla skulle ha kunna vara en riktig pärla. Det mesta av inredningen och inventarierna är troligen kvar sedan invigningen. Tempur-madrasser är inte mjuka men uppskattas av vissa - inte av oss. Frukosten är svår att beskriva. Kaffe/tea och tråkigt bröd. Frukt av andrasortering. Rummet saknar kylskåp. Bra parkering. Läget är jättebra i förhållande till huvudgatans shopping och restauranger,

Tips för att välja rum: Rum med två queensize sängar kan genomgående ha funnits på bottenvåningen,
  • Bodde här: september 2014, reste som ett par
Tack MatsKarl
Omdömet skrevs 17 augusti 2014

Perfekt läge med närhet till restauranger och Naples fina strand. Rena och rätt stora rum, parkering och frukost ingår! Tempurasängar i rummet vilket gör att man sover jättegott. Fri wifi och trevlig personal.

• Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack HelenaHerlogsson
Omdömet skrevs 5 januari 2013

Rummet var stort, ljust och trevligt. Nära till affärer och restauranger i en välordnad stad. Tempurmadrass i sängen så sömnen var mycket god. Gratis parkering. Frukost ingick.
Skulle gärna återvända hit.

• Bodde här: december 2012, reste med familjen
Tack Resgalen_9
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 juli 2011

Vi bor i Fort Lauderdale och ÄLSKAR att ta en weekendresa till FL:s västra kust och har bott på Beach Club, Naples Beach Grande som är alldeles för trångt under sommaren.
Vi kommer alltid tillbaka till Trianon precis vid Fifth Ave.,du behöver inte ens att köra.
Perfekt, lugnt boutique-hotell.
Extra bonus, Tempur-sängar!