“Prisvärd lunch”
Omdöme om Madero Steak House

Madero Steak House
Rankad som nr 187 av 1 169 Restauranger i Miami Beach
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Stannade för att äta lunch. Den här dagen hade de lunchpris på top sirloin steak. Riktigt god, och priset på 10 $ var riktigt bra.

Tack Anders N

Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Vi hittade denna restaurang som ligger på Ocean Drive sista kvällen. Trots det centrala läget var det ett prisvärt besök. Vi var fem vuxna som åt varsin varmrätt och två flaskor vin därtill. Några tog kaffe och dessert. Notan slutade på 180$ och det var nog den mest prisvärda kvällen i ett i övrigt dyrt Miami Beach. Maten var vällagad och god och servitrisen var mycket tillmötesgående. Detta lilla guldkorn ligger på den norra delen av Ocean Drive. Hoppas ni hittar hit, för det är ett väl värt besök.

Tack asasam
Omdömet skrevs 12 februari 2016 från mobil enhet

Maten va sådär, servitören va bara intresserad av att sälja de dyraste dryckerna och maten utan att lyssna på vad vi ville. Dyrt..

Tack Cajsa B
Omdömet skrevs 27 december 2015 från mobil enhet

Grymt gott och mycket prisvärt i en lugnare del av Oceans Drive. Trevlig personal o snabb service. Rent, fräscht o nytt. Hamburgarna var något av de bästa vi ätit. Gå hit!

Tack Martin_Plantin
Omdömet skrevs 19 december 2015

Blev mottagen på bästa sätt redan när vi kom, goda fördrinkar och trevligt bemötande från servitören.
2 i sällskapet provade ribbeye steak, en provade kyckling och jag provade deras super burgare
Alla var jättenöjda, även effterrätterna var väldigt goda.

Tack Ingemar K

Besökt Madero Steak House? Berätta vad du tyckte!