“Best brekfast ever!”
Omdöme om Rosetta Bakery

Rosetta Bakery
Rankad som nr 2 av 24 Bagerier i Miami Beach
Omdömet skrevs 2 juni 2017

Vi åt frukost här varje dag. Lång kö men den går ganska fort. Underbara smörgåsar och gott kaffe. Mina barn älskade deras varma choklad och Nutella crossianterna. Det brukade vara ont om sittplatser så vi åt ofta frukosten antingen på rummet eller vid havet.

Tack Melissa T

Omdömet skrevs 24 april 2017 från mobil enhet

Vi gick hit varje morgon och njöt av färskt bröd med jättegott pålägg och en ljuvlig cappuchino. Kön ringlar lång så det gäller att vara ute i god tid om man vill haffa en sittplats. Alla i familjen älskade Rosettas Bakery.

Tack kattis H
Omdömet skrevs 17 april 2017

De har några få bord ute och vi lyckades pricka in så att vi fick ett bord där, vilket vi uppskattade. Vi köpte kaffe och varsin god smörgås. Bageriet verkar mycket uppskattat. Det var kö utanför hela tiden vi var där. Vi var mycket nöjda med vårt besök där.

Tack asmSverige
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Kö - långt ut på trottoaren under hela deras öppettider - men det är väl värt väntan. Smörgåsar o bakverk to die for. Det blev smörgåsar även till lunchen. Inte billigt - men även det kompenseras upp av att det är så gott. Längtar tillbaks! Mer populärt än förra året då vi inte upplevde köerna lika långa.

Tack Sylk97
Omdömet skrevs 27 november 2016

Godare små bakelser och smörgåsar får man leta efter, vi provade något gott vid flera tillfällen under vår vistelse.
Alltid mycket folk men snabb service. Ett besök är ett måste

Tack Malin T

Resenärer som tittade på Rosetta Bakery tittade också på

Besökt Rosetta Bakery? Berätta vad du tyckte!