“Italiensk restaurang på Espanola Way i Miami!!!”

Numero 28 Ristorante
Boka med OpenTable
Numero 28 Ristorante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 120 av 1 232 Restauranger i Miami Beach
Kök: Italienskt, Pizza
Middagsalternativ: Leverans, Uteservering
Middagsalternativ: Leverans, Uteservering
Omdömet skrevs 21 april 2017

Läste om Numero 28 här på Tripadvisor och jag och min italienska flickvän kände att vi måste prova. Det var en höjdare och vi gick hit 2 ggr på 2 dagar. Pizzorna var fantastiska och riktigt italienska med en underbar botten. Jag brukar inte tycka om vit pizza men med degen så var det en hit. Ett måste att prova. Kyparen berättade att de kommer att utöka köket nu i maj 2017 för att bli riktigt bra på kött och fisk också.

Tack JonasJarnhus

Omdömet skrevs 30 januari 2017

En liten pizzeria med god italiensk mat. Speciellt deras pizzor fastnade vi för så det blev olika pizzor två kvällar i rad. Ute eller inne servering.

Tack 345birgittad
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger mitt på en livlig restauranggata. Inomhusmiljön är trist, vi hamnade först vid ett bord i bardelen, det såg halvfärdigt ut, men vi fick ett bord utomhus efter en stund och det är där man ska sitta. Vi åt pizza och pasta och det var mycket gott och rikligt. Vinet var dock dyrt, men det är det i princip överallt i Miami Beach.

Tack asasam
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Bra italiensk ställe mitt på Espanola Way. Pizzorna var stora, välfyllda och mycket goda. Orkar du inte allt får du med dig en låda

Tack Camilla L
Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

Restaurangen ligger i ett mysigt område. Beställde en capricosa med kronärtskocka och min fru tog en Caesarsallad. Super nöjda med bägge. Bra service av personalen dessutom!

Tack Drazen C

Resenärer som tittade på Numero 28 Ristorante tittade också på

Besökt Numero 28 Ristorante? Berätta vad du tyckte!