“God mat och väldigt trevlig stämning”
Omdöme om Cleo

Cleo
Rankad som nr 46 av 1 218 Restauranger i Miami Beach
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Vi beställde in flera olika Meze att dela på, samtliga rätter var otroligt goda. Dock stack lebaneh med feta ut som var otroligt god, likaså flatbreadsen!

Personalen var behjälplig och trevlig. Var en jättehärlig stämning överlag på restaurangen med härlig musik och god stämning bland gästerna!

Tyvärr var vi något jetlaged när vi åt här, så tyvärr orkade vi inte testa någon av deras drinkar. Vilka såg väldigt goda ut!

Rekommenderar!

Tack Sara H

Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Supergoda smårätter, vi var två och tog 5 rätter att dela på. Blev riktigt mätta. Drack en flaska prosecco till och avslutade med kaffe. Helt ok priser för en middag. Bra och professionell service, mkt bra lokaliserat till övriga barer och uteställen.

Tack Esm81
Omdömet skrevs 13 februari 2017 från mobil enhet

Smårätter som är suveränt goda!! Vi tog fyra rätter för två personer och för oss var det perfekt!! Ligger på Collins av som har mycket trafik men den glömde vi snabbt. Trevlig och serviceminded personal!!
Kan verkligen rekommenderas om ni tycker om god mat!!

Tack Anette H
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Du får flera små rätter att dela på, vilket gör att det blir väldigt dyrt om du vill bli mätt. Maten hade dock mycket hög kvalité och personalen var väldigt tillmötesgående samt vänlig. Beställ de rätter som personalen rekommenderar - de är de bästa!

Tack Emwiiii
Omdömet skrevs 16 december 2016 från mobil enhet

Vi drack bubbel och friterad brysselkål och yoghurtdip till förrätt. Tagin med lamm och confitterad anka + ett glas vin till huvudrätt. Avslutade med chokladdessert, yoghurtglass och en espresso.
Allt smakade utmärkt och vi hade en mycket trevlig servitör.
Pris/person $ 80,-

1  Tack Hultgren

Resenärer som tittade på Cleo tittade också på

Besökt Cleo? Berätta vad du tyckte!