“Fantastiskt”

Kök: Italienskt, Pizza
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Även om stället är enkelt så är servicen om maten helt enastående, bästa maten i hela området, Burrata, Star Luca och en pizza smaksatt med kaffe, wow.

Tack Joakim A

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Tunn botten som inte blir "blöt" direkt. Fantastisk smak på pizzan. Trevlig personal. Ligger undangömd i en byggnad så man måste in i byggnaden för att hitta pizzerian. Litet ställe så boka bord, kan varmt rekommendera!

Tack leastella
MisterO1pizza, Manager på Mister O1 Extraordinary Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2017

Amazing!! with customers like you we know we will make it far! Thank you for taking the time to review. We will always welcome you into our home and make sure that it feels like your home as well. Grazie!!

Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Goda pizzor men supertunn och frasig botten, väldigt gullig personal som ger toppenservice. Se till att boka bord!

Tack MalinSandung
MisterO1pizza, Manager på Mister O1 Extraordinary Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

thank you for taking the time to review our restaurant. We are glad you have enjoyed your visit with us. So again we thank you and hope you can join us again for another great experience!!!
Grazie!!!

Omdömet skrevs 24 juni 2017

Vi hade bokat bord här efter att ha läst recensioner på Tripadvisor. Pizzan var utan tvekan det godaste jag har ätit. Till förrätten åt vi en bruschettas och dessa var också super goda. De hade många vegetariska alternativet vilket uppskattades i vårt sällskap. Personalen var super trevliga och pratglada, de bjöd på efterrätt. Om du älskar pizza är denna ställe ett måste !

Tack gretelrodriguez
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Åt en pizza och en Nutella-pizza på Mister O1 efter att ha läst om dem här på TripAdvisor. Jag blev absolut positivt överraskad - min pizza (Marco) var riktigt bra! De har bara två efterrätter, en pizza och en calzone på Nutella. Även den lilla storleken var nästan lite för mycket för en Nutellaälskare - beställ en på två eller en på tre!

Tack MarcoLucisano

Resenärer som tittade på Mister O1 Extraordinary Pizza tittade också på

Besökt Mister O1 Extraordinary Pizza? Berätta vad du tyckte!