“Bra boende”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Suites on South Beach Miami
Rankad som nummer 116 av 212 hotell i Miami Beach
Omdömet skrevs april 23 2016 från mobil enhet

Riktigt bra boende mitt i Miami Beach. Rent och snyggt med gott om plats för 4 vuxna med resväskor.
Kyl, frys och micro. Bestick, tallrikar och glas.
Tyvärr är luftkonditionering väldigt högljudd.

Ljudet från stan hörs in men Collins Avenue är klart bättre att bo på än Ocean Drive.

Det är bara ett par hundra meter ner till stranden och en halv kilometer till Lincoln Road. Restauranger finns i överflöd inom räckhåll.

Parkeringshus mitt emot och är det fullt finns det fler inom gångavstånd.

Bodde här: April 2016, reste med familjen
Tack Pekka R
matthew11312016, Manager på Suites on South Beach Miami, svarade på det här omdömetSvarade april 24 2016

Dear Pekka R,

Thank you for taking the time to write about your experience at Suites on South Beach. Indeed our fully equipped units offer extra space with all the extras in a location that cannot be beat! We hope to be your host hotel forfuture visits to the Miami area.

Until Next Time!

Sincerely,

Matthew Sims
Hotel Manager

Omdömet skrevs mars 18 2016

Collins Avenue 13th. Bästa stället att vara på. Så nära till stranden - kanon. Hotellet är enkelt. Skulle man önska något vore det ju balkong. Det som finns är en loftgång. Mycket finare inomhus än vad det ser ut att vara, men som sagt, ingen balkong. Jättelika kylskåp.

Vill man verkligen vara på South Beach är detta ett bra alternativ. Ingen lyx, men bra. God housekeeping. Avslappnat och helt OK hotell. Bodde här två vuxna med två tonåringar som tålde att dela säng - toppen!

Bodde här: Mars 2016
Tack Johan L
matthew11312016, Manager på Suites on South Beach Miami, svarade på det här omdömetSvarade april 19 2016

Dear Johan L,

Thank you for sharing your review with the TripAdvisor community. I am glad to hear you and the family enjoyed the location. Our Team works tirelessly to provide a restful and spotlessly clean environment for all! I am glad your stay was no exception

We look forward to hosting your future visits to the area!

Safe Travels!

Sincerely,

Matthew Sims
Hotel Manager

Omdömet skrevs november 3 2015 från mobil enhet

Vi fick ta ett varv runt kvarteret innan vi hittade det, och det såg inte så mycket ut på utsidan. När vi kom in på rummen blev vi nästan chockade - så snyggt, fräscht, välutrustat och rymligt! Dessutom bara ett kvarter från Miami Beach och med massor av restauranger och affärer runt omkring. Helt suveränt läge!

Bodde här: Oktober 2015, reste med familjen
Tack Susanna B
Omdömet skrevs januari 22 2015 från mobil enhet

Superbra läge nära stranden, affärer och restauranger. (Nära Lincoln Rd och Ocean Drive). Missa inte mackorna på La Sandwicheri runt hörnet och pizza på surdegsbröd från Block Pizza. Stort rymligt rum med ett litet kök och "garderobsrum". Parkering kostade 20 dollar per dygn. Svajigt wifi.

• Bodde här: Januari 2015
1  Tack Fialia78
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs april 27 2011

Så detta var 2 gången jag åkte till SOBE och vi bestämde oss för att bo här igen eftersom jag ville känna mig bekväm och inte lämna något åt slumpen.. Det här stället är så prisvärt.. rent.. modernt.. och HERREGUD.. nära till ALLT... min man och jag festade tills vi föll ihop.. shoppade.. gjorde allt älskade vårt rum.
När vi kom dit var det tidigt vi kunde inte checka in men de tog våra väskor och sa till oss att komma tillbaka snart de skulle försöka få in oss tidigt.. de var artiga och vänliga... vi hamnade i ösregn när vi kom tillbaka gav de oss handdukar och vårt rum omedelbart för att betjäna oss.
Nästa dag var det tänkt att vi skulle åka vattenskoter och stället var alldeles för långt bort kvinnan på kontoret jag hatar att jag inte vet hennes namn men hon var kaukasier med mörkt svart hår var TOPPEN.. hon hittade aktiviteter åt oss gav oss information och ringde samtal åt oss för att hitta oss något annat att göra... jag var mycket imponerad av hennes engagemang!!
Jag rekommenderar detta lilla boutiquehotell med bara sviter.. deras rum har mysiga sängar vårt badrum hade enorma duschar liksom bastu de har pentry och platt-tv.. etc... så där har jag sagt alla bra saker jag kan säga!!!!

6  Tack Kiwie213
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Miami Beachhotell
Riviere South Beach Hotel
Nr 114 av 212 i Miami Beach
494 omdömen
Visa priser

Besökt Suites on South Beach Miami? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Suites on South Beach Miami

Adress: 1330 Collins Ave, Miami Beach, FL 33139-4209
Region: USA > Florida > Miami Beach
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Pentry Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 116 av 212 hotell i Miami Beach
Prisklass: 874 kr - 3 038 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Suites on South Beach Miami 3*
Antal rum: 19
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ebookers, Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Suites on South Beach Miami. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Suites On South Beach Miami Hotel Miami Beach
Hotel On South Beach Miami
Suites South Beach
On South Beach Miami Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?