“Prisvärd restaurang ”
Omdöme om Fratelli La Bufala

Fratelli La Bufala
Boka med OpenTable
Fratelli La Bufala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 57 av 1 116 Restauranger i Miami Beach
Kök: Pizza
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs mars 15 2017 från mobil enhet

Har ätit ett antal middagar här. Pasta och lasagne smakar inte så mycket. Pizzan helt ok. Priser ok. Servicen toppen! Snabb servering. Väl värt ett besök.

Tack OveBove

Omdömet skrevs mars 20 2016

Riktigt bra pasta med riktigt bra priser på maten! Kanonbra service, dom tar verkligen hand om sina gäster! Hit går vi gärna igen och äter! Grazie mille!

Tack Harley V
Omdömet skrevs juli 28 2015 från mobil enhet

Allt var toppen, maten, vinet servicen, borde ge dom 5 i betyg, men dom saknar sprit. Dvs ingen grappa till kaffet. Det blev dyrt
Men värt det. 2 vuxna 2 barn 160usd

Tack Jonnie L
Omdömet skrevs januari 7 2015

Restaurangen är ganska välbesökt och det är trångt mellan borden. Luftkonditioneringen är på max vilket känns ...inte så kul att sitta och frysa när man ska äta.
Menyn består huvudsakligen av pizzor, pasta och väldigt lite kött.
Vi väljer en burrata för 23 USD som är betydligt bättre än på andra ställe. Fräscht och prisvärt.
Pastan är rätt kokt och ingredienserna är helt ok. Tyvärr så väljer de att ha vanliga, tråkiga champinjoner istället för en godare portobello i deras Monte é Mari pastan (räkorna är dessutom frysta) inte mycket smak här inte inte.....tråkigt och platt.
Hur som helst så är det lite bättre än genomsnittet i detta Art Deco område men inte mer.
Det fräcka i sammanhanget är ju att de lägger 18% i dricks utan att fråga !
Dricksen är ju en viktigt del av serveringspersonalens lönen men det ska vara frivilligt och anpassad till servicenivån man fått och INTE styras av dem. Fräckt!

Tack Cmskalman
Omdömet skrevs juli 2 2014 från mobil enhet

Beställde två Take away, en pasta och en sallad. Tyckte att det var lite i påsen så jag frågade 2 ggr om allt var med och det intygades. Hemma igen så var det bara sallad förstås så vi snuvades på en pasta... Så kolla riktigt noga om ni tänkt ta takeaway.

Tack Christina J

Resenärer som tittade på Fratelli La Bufala tittade också på

Miami Beach, FL

Besökt Fratelli La Bufala? Berätta vad du tyckte!