“Trevlig och livlig miljö!”
Omdöme om Oh Mexico

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: Flamingo / Lummus
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger på espanola way och maten var väldigt god. Vi åt en nacho förrätt och en varsin huvudrätt, väldigt god mat. Servicen var också bra, har inget negativt att säga egentligen mer än att allt behöver vara tiptopp för att ge 5 stjärnor. Värt att prova!

Datum för besöket: juni 2017
Tack SamTwist
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 035)

Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Super goda nachos & gucamole dock stora portioner vilket kan vara bra att känna till så lagom att dela och man får små goda olika röror till förrätten med & de har fantastiskt goda mojitos drinkar

Datum för besöket: februari 2017
Tack 868jessicae
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Otroligt god mat men dyrt. Guacamolen var väldigt god, men även övriga maten vi åt. Trevlig och vänlig personal. Vill man äta en billig lunch så gör man det inte här.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Celundholm
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

God mexikansk mat med bra styrka på Espanola Way. God vit sangria och tacos men inget slår guacamolen som smakar magiskt med solmogna avokado, lime och koriander serverad i trevlig lavaskål.

Datum för besöket: januari 2017
Tack annika751207
Omdömet skrevs 27 december 2016

Vi blev tipsade om restaurangerna vid Espanola Way och blev positivt överraskade. Som med alla andra populära områden är det även här gott om inkastare och mycket fokus på snabbhet mer än långsiktighet. Dock var vår personal väldigt serviceminded med oss, och maten (vi delade på några förrätter) riktigt god - deras guacamole är fantastisk. Härligt folkliv

Datum för besöket: december 2016
1  Tack Rikard W

Resenärer som tittade på Oh Mexico tittade också på

Besökt Oh Mexico? Berätta vad du tyckte!