“Restaurang med två ansikten.”
Omdöme om Big Pink

Big Pink
Rankad som nr 162 av 1 168 Restauranger i Miami Beach
Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Åt här två gånger, ena dagen åt vi middag vi tog en av deras burgare som servitören rekommendera och den var jättegod och vi fick bra service den gången, nästa dag åt vi frukost där och då var vi inte alls nöjda, maten var tråkig, min beställning stämde inte med vad jag beställde och den servitören verkade inte särskilt intresserad av vårat bord trots att det inte var så mycket folk just då, men middagen tycker jag ändå väger över till det positiva därför ger jag Big Pink 3 poäng!

Tack robinbcklund

Omdömet skrevs 6 april 2017

Helt ok restaurang som var oerhört populär. Det var alltid mycket folk där. Enorma portioner och helt ok mat. Ingen speciell finnes men det är inte det man betalar för.

Tack Carcap
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Mycket mat, rätt så dyrt. Det räckte med 1 efterrätt till 3 personer. Dock luktade det mycket stekos i restaurangen.

Tack MaCeLi80
Omdömet skrevs 30 december 2016

Ops, hit måste du gå hungrig - annars är det ingen idé. Små portioner är inte amerikanarnas grej. En typisk diner, mycket fräsch sådan och populär; boka i förväg eller köa en stund utanför. Vill du ha bord utomhus, boka definitivt. Lite tätt mellan borden, stort och bullrigt med hög ljudnivå. Det tar en stund att kolla igenom menyn, här finns allt och lite till. Från burgare och milkshakes till breakfast anytime med pannkakor etc, etc - you name it. Stora som små älskar stället och går garanterat proppmätta härifrån. Effektiv, vänlig service. Kan vara idé att kvarta en stund efteråt, för att smälta all mat...

Tack HEYA14
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Stort utbud av hamburgare, pizza, sallader mm. Servitören rekommenderade Big Pink's specialitet: friterat kycklingbröst på en våffla med smör och florsocker, och lönn-sirap. Well.....only in America. Bortsett från denna mist sagt ovanliga maträtt så var hamburgarna som vi beställde bra. Oerhört många rätter att välja på. Något bullrig lokal. Prisnivån lite högre än förväntat. Värt ett besök även om det kanske inte är ett ställe man återvänder till gång på gång.

Tack AlexanderNevermind

Resenärer som tittade på Big Pink tittade också på

Besökt Big Pink? Berätta vad du tyckte!