“Över förväntan!”
Omdöme om Maya's Grill

Maya's Grill
Boka med OpenTable
Maya's Grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 257 av 1 215 Restauranger i Miami Beach
Kök: Steakhouse
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Område: City Center
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Avslutade en middag med några vänner igår kväll, och kan konstatera att alla blev glatt överraskade! Trevlig och hjälpsam personal, vi va sju personer i sällskapet, men dom ordnade fram plats jättesnabbt.
Väl där beställde vi in några förrätter, bland annat jumboräkor i vitlök, calamari, och lite annat gott. Mycket mat, och väldigt smakrikt.
Huvudrätterna va rejäla köttbitar, här snackar vi REJÄLA bitar, och smakfullt. Alla beställde olika tillbehör till deras mat, och på det stora hela så va alla väldigt nöjda!
Rekommenderar detta ställe starkt!

Tack LTDAldo
MayasGrill, Owner på Maya's Grill, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

En perfekt morgon är att äta frukost på Maya's grill och bli serverad av Wilson en Yankee som trivs med att prata med matgäster och kan även rekommendera en fantastisk takbar och andra nöjen du kan göra under din vistelse i Miami Beach
Thank you Wilson.

Tack Jennie R
MayaTapas, Owner på Maya's Grill, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Vi blev väl mottagna och menyn passade oss. Något högre pris än andra liknande restauranger men vi tyckte att atmosfären var god och det gjorde att tillsammans med god mat så uppvägde det priset.

Tack chidderittan
MayaTapas, Owner på Maya's Grill, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017

Omdömet skrevs 8 april 2016

Stannade till för lunch. Inget att klaga på vad gäller maten men deras "lockpriser" är verkligen lockpriser. Höga kostnader för dryck. 7 dollar för en flaska vatten och läsken var också riktigt dyr. Beställer man Ceasarsallad så ingår int ekyckling....trodde det var grejen med ceasarsallad. Dock är det bra service och goda smaker men se upp med priserna.

Tack Anders P
Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Kötträtterna var inte värda sitt höga pris.
Kycklingen var ok. Bra service och ingen påträngande inkastare vilket annars är en "plåga" längs Lincoln RD. Låt oss studera menyerna ifred!

Tack Håkan E

Resenärer som tittade på Maya's Grill tittade också på

Besökt Maya's Grill? Berätta vad du tyckte!