“Mycket bra ställe”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Var ett sällskap på 7 personer och alla var mycket nöjda med sin mat. Servicen var super och ett stort plus att det fanns glutenfri pasta att byta ut vanlig pasta mot! Vi lämnade restaurangen väldigt nöjda.

Tack Sofia E
FabianCea, Owner på Cafe Prima Pasta, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Thank you! We appreciate your review.

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och servicen var utmärkt!!
Åt pasta med köttbullar
Super gott!
Ett ställe man kan återkomma till.

Tack llarsp

Thank you! We appreciate your review.

Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Ibland verkar som vissa restauranger som får toppbetyg på TripAdvisor inte riktigt mäktar med att hålla kvaliteten som man förväntar sig när man läst recensionerna.

Min upplevelse var att det var dyrt, lite småstressigt (folk stod och köade). Servitören rekommenderade Fiocchi Rapera dom är ganska stora pastaknyten med päron och ost i krämig sås. Jag har ätit liknande rätter tidigare och detta var inte de bästa. Såsen var för tjock och pastadegen var mastig med stora knyten - inte riktigt inom smak dock helt ok.

Barnen åt kyckling med pommes Respektive lasagne. Kycklingen var tunt skuren och hårt friterad vilket gjorde att den blev torr. Lasagne var helt ok men saknade djupet i tomatsåsen som var till.

För det priset förväntar man sig riktig vällagad mat, inte bara ok.

Servitören ringade dessutom in info om dricksen. Betalade med kort och när slippen kom tillbaka hade han dessutom skrivit att dricks ingår inte som om vi vore mindre vetande.

Kanske inte heller bästa stället att gå med barn. Vi har tre barn och en av dem ville egentligen inte äta just då men servitören propsade på att alla skulle beställa mat.

1  Tack Hanna N
FabianCea, Owner på Cafe Prima Pasta, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

Vi är mycket ledsen för de erfarenheter som du hade med oss för middag.

Omdömet skrevs 19 februari 2017

Servicen var mycket bra. Alla fyra var väldigt nöjda med våra rätter. Pasta lamb ragu, dagens pasta med musslor och kräftor. Bruschettan var ordinär. Men som helhet en riktigt bra Italienare!

Tack Tomas Å
FabianCea, Owner på Cafe Prima Pasta, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Tack ! Vi uppskattar din recension.

Omdömet skrevs 12 mars 2016 från mobil enhet

Väldans bra mat .. Fick dock vänta 1/2 timme på bord .. Bra mat ..men måste nämna att dricksen är som lägst 18 procent vilket blev 250 kr till på notan ..
Tycker att det var lite rörigt med stressad personal men ändå värt ett besök .

Tack Mangelarsson

Resenärer som tittade på Cafe Prima Pasta tittade också på

Besökt Cafe Prima Pasta? Berätta vad du tyckte!