“Seafood paradis!!”

A Fish Called Avalon
Boka med OpenTable
A Fish Called Avalon har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 32 av 1 156 Restauranger i Miami Beach
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Område: Flamingo / Lummus
Omdömet skrevs augusti 2 2016

En riktigt bra restaurang i Art Deco! Här är det fisk och skaldjur som gäller, vi var ett sällskap på tre personer och alla var mer än nöjda!

Tack OlleAxe

Omdömet skrevs januari 30 2016 från mobil enhet

Bra harmoni, service, matnivå, viner,tempo. Bra.
Proffsigt, utan överdrifter, bra urval, bra timing , bra öga för detaljer.
Kaffe, nej, som överallt annars i USA uruselt. Vad gör de med bönorna egentligen ? det kanske är vattnet.
i övrigt inget att klaga på, utom denna urusla Prosecco som erbjuds som fördrink.
Undvik.

Tack PKB142
Omdömet skrevs april 18 2015 från mobil enhet

Schysst ställe, trevligt att sitta ute och titta på folk, dock rätt mkt stök på gatan men gillar man det så är detta toppen!

Tack Karl S
Omdömet skrevs april 14 2015

En fiskoch skaldjurs restaurang med den perfekta charmen för att ligga på Ocean Drive. Miljön klassisk Miami 50 tal. Huset har unika arkitektoniska drag. Spännande om du är intresserad av design.

Maten toppenbra. ostron till förrätt dyrt men jättegoda.

Med en fyllig meny hittar du något som passar dig. Mycket vällagat och gott.

Servicen höll bra klass.

Satt inne (det var varmt ute) nackdelen var att det är väldigt mörkt inne i matsalen. Tag med en ficklampa om du vill kunna läsa menyn.

Rekommenderar denna restaurang till dig som vill uppleva något extra både avseende mat och miljö.

Tack Mats G
Omdömet skrevs mars 27 2015

Om man gillar fisk är Avalon ett av de bästa ställena på Ocean Drive. Vi har varit där flera gånger tidigare men denna gången med kunder. Vi fick en utmärkt service , bla med bra rekommendationer av mat och vin. När gästerna blir tysta när de börjar äta är det ett bra betyg till kocken. Maten uppfyller de krav man kan ställa på en restaurant av denna klass.
På Ocean Drive finns så många turistfällor där det är hög ljudnivå mm . Avalon är lugnt och avslappnat. Även om man har vita dukar mm är man välkommen i shorts och ledig klädsel.
Rekommenderar att man bokar bord.

Tack Stefan J

Resenärer som tittade på A Fish Called Avalon tittade också på

Besökt A Fish Called Avalon? Berätta vad du tyckte!