“Väldigt goda hamburgare”

Rankad som nr 13 av 64 Smått och gott i Miami Beach
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt en cheeseburgare med small fries. Hamburgaren var väldigt god och köttet var mört och saftigt. Pommes frites var också goda, lite för mjuka för min smak. Kunde gärna varit frasigare. Prisvärt, rekommenderas att prova!

Datum för besöket: juni 2017
Tack SamTwist
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 411)

Omdömet skrevs 13 april 2017

Snabbmatsställe med goda burgare. Väldigt enkel inrett men goda burgare. Plus för jordnötterna som ingick medan vi väntade på maten.

Datum för besöket: januari 2017
Tack KatrinK57
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

God hamburgare men inget wow. Hade man kunnat sätta 3+ hade jag gjort det. Gillar att man enkelt kan välja sina "pålägg". Pommesen var lite mjuka.

Datum för besöket: februari 2017
Tack andersn474
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Gott som f-n. Beställ bara en cajun-pomme på två personer. Du får väldigt mkt. Väldigt prisvärt hak

Datum för besöket: februari 2017
Tack StenM
Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Snabbmatställe med jättegoda och stora hamburgare. Många olika tillbehör och såser att välja på. En pommes frites räckte gott och väl till två. Vi tog cajun-kryddad vilket var i starkaste laget och tog över andra smaker. Goda jordnötter med skal att smaska på medan man väntade på maten.

Datum för besöket: januari 2017
Tack solochbadOskarshamn

Resenärer som tittade på Five Guys tittade också på

Besökt Five Guys? Berätta vad du tyckte!