“Otroligt gott! ”

11th Street Diner
Rankad som nr 51 av 1 163 Restauranger i Miami Beach
Kök: Amerikanskt, Grill, Matställe
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning

Såg denna pärla på tv-programmet DDD och hade planerat ett besök redan innan vår ankomst till Miami och blev verkligen inte besviken. Otroligt god och häftig upplevelse. Bästa maten på hela vår USA-vistelse

Tack Nautikern

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Här åt vi frukost sju gånger och middag tre gånger. Menyn är mycket bra och priserna helt OK. Maten är gudomligt god, servicen utmärkt och personalen väldigt trevlig. Atmosfären och miljön inbjudande. Helt klart en av våra höjdpunkter på resan. Rekommenderas varmt av oss. Vi längtar redan tillbaka.

Tack Inger M
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Oj så god mat om man gillar det amerikanska köket. Gå hit för brunch eller sen frukost, sitt ute på verandan och ta in bacon ägg potatis sallad juice fruktsallad, burgare, mackor allt är bra och servicen på topp. Plus för miljön detta är en komplett gammal diner med galonsoffor nermonterade i sin ursprungliga lokalisering långt härifrån och nu en juvel på Washington Ave hörnet 11 gatan, några kvarter från stranden.

Tack Sherlock H
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Perfekt depåstopp för drinkar för oss som gick Art Deco arkitekt turen. Pröva gärna deras milkshakes blåbärsvodka.

Tack Mats P
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Restaurangen ser ut som en trailer. Framför allt frukosten var riktigt rejäl. Vi stod oss större delen av dagen.

Tack utanstrumporochskor

Resenärer som tittade på 11th Street Diner tittade också på

Besökt 11th Street Diner? Berätta vad du tyckte!