“Mysigt och bra service”
Omdöme om Spiga

Spiga
Boka med OpenTable
Spiga har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 95 av 1 184 Restauranger i Miami Beach
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Flamingo / Lummus
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

Mysig italiensk krog med riktigt bra service
Maten håller hög klass och värd sitt pris
Personalen mycket trevlig och snabb

Tack Rickard J

Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

God italiensk mat. Vi beställde tapas bricka och tortillini som båda var goda men lite lite kryddade kanske. Gatan utanför är
Ganska trafikerad men det var fortfarande
mysigt på restaurangen.

Tack janedoe28
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt god italiensk mat o service!
Mycket, mycket bra. Fantastisk god italiensk mat o väldigt trevlig personal. Värt varenda dollar!!

Tack Hosvensson
Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Jag och min man har varit på denna resturang för ca 4 år sedan och tyckte redan då att den var bra .Denna gång var inte det bokade bordet klart men i väntan på bordet fick vi var sitt glas bubbel.Maten var god och bra service .Vi tog en god förrätts blandning som var god likaså pastan vi åt efter.Det var ngt Stimmig lokal men ändå helt ok.Detta är en medelmåttig Italiensk resturang som inte lyfter fram dom goda Italienska smakerna utan känns lite " trött".Bra priser och ok mat.

Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Skönt med ett lugnare ställe än de flesta andra ställen vid Miami beach. Bra service. God bruscetta till förrätt. Vi åt en mycket god risotto med grönsaker samt ravioli med hummer . Trevlig personal. Jsg förstår att den har fått bra betyg. 450 kr per person förtätt varmrätt en flaska vin på 4 personer och cappuchino efter maten.

Tack Anne I

Resenärer som tittade på Spiga tittade också på

Besökt Spiga? Berätta vad du tyckte!