Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 767)
Filtrera omdömen
2 767 resultat
Medlemsbetyg
1 464
924
261
75
43
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 464
924
261
75
43
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
1823 av 2 767 omdömen
Omdömet skrevs 13 januari 2014

Vi bodde på Pestana vid två olika tillfällen under vår resa. Hotellet ligger i ett trevligt område nära stranden. Poolen och frukostmatsalen är toppen och personalen är trevlig och serviceminded. Rummen är rymliga men tyvärr är städningen under all kritik.

Vid vår första incheckning fick vi nyckeln till ett ostädat/ obäddat rum. Efter påpekande fick vi snabbt ett nytt rum. Trots att det nya rummet vi fick var städat så var det inte speciellt rent. Det saknades även tvål och handdukar i badrummet men även det åtgärdades kvickt då vi bad om det.

Vid vår andra vistelse fick vi ett rum i huvudbyggnaden och där var städningen ännu sämre. Golv och badrum var riktigt dåligt städade och det fanns hårrester i duschen, kladd på spegeln/ i handfatet. Det fanns också myror och en annan sorts små svarta insekter som kröp omkring på golvet och i sängen (!). Eftersom vi var trötta efter en lång resa orkade vi inte påpeka att städningen var så dålig. Vi tänkte att rummet ändå skulle städas dagen efter och att det då skulle bli rent. Nästföljande dag spenderade vi på stranden och kom tillbaka till rummet först på eftermiddagen, då var det fortfarande inte städat. Vi fann städerskan i badrummet i färd med att vika handdukar i snigelfart. Efter en lång väntan ville vi till slut använda rummet och därför blev det ingen genomförd städning den dagen heller.

Pestana behöver se över sina städrutiner. Jag har förståelse att man som hotellgäst kan ha otur någon enstaka gång och få ett rum som är dåligt städat, men när det sker vi två olika incheckningar samt att det är dålig städning under hela vistelsen då har hotellet problem. Det är verkligen synd för Pestana är ett trevligt ställe och skulle få ett mycket högre betyg om det inte vore för städningen.

  • Bodde här: januari 2014, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Jenny A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Catarina M, Manager på Pestana Miami South Beach, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Catarina M, Manager på Pestana Miami South Beach, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Catarina M, Manager på Pestana Miami South Beach, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Catarina M, Manager på Pestana Miami South Beach, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen